Pagina 1 van 2
UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 16:44
door gewoon rené
Hier een berichtje van een ZEER ontevreden klant bij UPC
Voor de 2e maal een spooknota gekregen ik heb er m,n buik van vol ben het spuugzat en heb al mijn abonnementen opgezegd bij UPC
Je wordt er behandeld of je een stuk vuil bent je wordt absoluut niet netjes te woord gestaan en voor 50 euro gebeld te hebben naar UPC
geen steek wijzer geworden jaaaaa UPC wel die heeft wederom aan mij verdiend.!!!!! UPC NEEM JE VERANTWOORDING EN STEL JE NIET ZO SLAP OP enne mensen gebruik je verstand en denk nog maar eens goed na voordat je een abonnement neemt bij ........
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 16:47
door Gast
Wij willen klantnummers, wij willen klantnummers.
Dat durft men nooit, omdat ze bang zijn, dat upc reageert en bewijst, dat er geen spooknota is, maar alleen gezeik.
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 16:50
door puma73
Reageer jij dan eerst maar eens wat minder anoniem en bewijs dat je een UPC medewerker bent.
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 16:50
door arie.o
En weer zo'n gefrusteerde UPC er.
Proficiat Rene met je verstandige beslissing om op te zeggen.
Ik kan je verzekeren dat er honderden mensen je situatie herkennen.
UPC is loosing the battle
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 17:01
door Rots
Net als telefoonnummers en adressen, zul je hier waarschijnlijk ook wel geen klantnummers mogen plaatsen.
En al zou het wel mogen, gaat upc hier dan het hele dossier van die klant op het forum zetten?
Lijkt me sterk.
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 17:07
door Gast
Rots,
Dat lijkt me niet slim, maar misschien is er iemand, die het op zou willen pakken en het met de klant op zou willen lossen.
Je weet nooit wie hier kijkt en er kan altijd iets positiefs gebeuren.
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 17:13
door Rots
De bedoeling is dat ze het oppakken als je naar hun 0900 nummer belt, of wanneer je een brief stuurt naar het door hun aangegeven adres, of wanneer je een fax of een e-mail stuurt.
Als ze dat dan niet doen, kunnen mensen (eventueel) lekker anoniem op een forum klagen. En dan hoeft UPC het niet opeens te gaan proberen om het via een forum op te lossen. Alsof het dan ineens wel zou lukken!
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 17:28
door Gast
Rots,
Ik ben het helemaal met je eens, UPC moet gewoon eerst eens normaal met hun klanten leren communiceren.
Zolang ze dat niet kunnen, heeft reageren op dit forum ook geen nut.
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 19:01
door Gast
Wij willen klantnummers, wij willen klantnummers.
Dat durft men nooit, omdat ze bang zijn, dat upc reageert en bewijst, dat er geen spooknota is, maar alleen ge****.
Hoewel ik niet de threadstarter ben en het nog maar de vraag is of de persoon die ik hier quoot daadwerkelijk toegang heeft tot de dossiers vind ik dit toch wel een interessant voorstel. Sterker nog, ik vind dat elke helpdesker die hier komt verklaren dat hij aan een relaas twijfelt met een dergelijke uitdaging over de brug moet komen om zijn/haar geloofwaardigheid te behouden.
Maar het moet natuurlijk wel op een doorzichtige wijze gebeuren. Vooraf maak je duidelijk dat je hebt afgesproken het ongelijk van de klant te gaan aantonen, buiten alles wat er verder aan de zaak bij UPC nog gebeurt om. En klopt het verhaal, dan stel je persoonlijk de klant schadeloos. Omgekeerd, als de klant het gewoon verkeerd begrepen heeft, of een spookrekening blijkt gewoon een navordering als gevolg van een mislukte boeking door saldotekort o.i.d. dan voldoet hij niet alleen alle achterstallige kosten inclusief rente e.d. aan UPC, maar ook eenzelfde bedrag aan de helpdesker die het heeft uitgeplozen.
Ik ben graag bereid te beginnen. Mijn record: 1 spookrekening bijna 2 jaar terug, vervolgens een jaar lang geen enkele juiste rekening meer, alleen vriendelijke (in ieder geval zakelijke-) schriftelijke correspondentie, en inmiddels een maand of negen een deurwaarder op mijn stoep die een volkomen onrechtmatige vordering probeert te innen daterend van één dag na mijn opzegging. Sindsdien lees ik op alle forums die erop betrekking hebben over de 'afhandeling' van de klachten door UPC verhalen zoals het bovenstaande alsof ik ze zelf geschreven heb.
Helpdeskers, laat uw adres achter waarheen ik mijn klantnummer kan mailen, of zwijg anders voor immer.
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 19:45
door Rots
En toen werd het stil...
Re: UPC
Geplaatst: 21 apr 2004 20:20
door Gast
En toen was het nog steeds stil...........
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 09:33
door Gast
Gast,
Op zich een goed idee.
Alleen het feit, dat de helpdesker geld zou krijgen, vind ik niet logisch.
Het is zijn werk.
Ik vind, dat de klant moet betalen en upc krijgt, waar ze recht op hebben.
Dus gewoon het eventuele onterechte bedrag crediteren.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 10:01
door Gast
Is een hotmail-account voldoende?
Dan wil ik wel, dat het volstrekt anoniem blijft.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 10:18
door nala
zeker een medewerker van UPC gast? Zoals elke keer weer durft men zichzelf niet openbaar te maken. Ook tijdens telefoongesprekken met deze mensen gooien ze de telefoon neer op het moment dat de naam gevraagd wordt.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 10:42
door Gast
Nala,
Jij geeft je ook niet bloot.
Anders hadden we hier ook wel je echte naam gezien, of niet?
Dus zeg nou niet, dat ik dat niet zou durven.
Het gaat er meer om, dat het niet misbruikt (positief of negatief) gaat worden.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 10:50
door nala
gast bij meerdere onderdelen op dit forum staat mijn e-mail adres duidelijk in beeld maar speciaal voor jou zal ik het nog eens opschrijven
[email protected] daarbij staat daar ook aangegeven dat men daar upc problemen heen kan sturen die men zelf niet opgelost krijgen.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 10:53
door dvanlierop
Goeie dag,
ik bergijp dat vele mensen soms of vaak problemen hebben met UPC.
maar het mag ook eens gezegd dat ik al meer dan 4 jaar een zeer tevreden klant ben en, nooit maar dan ook nog nooit een probleem gehad heb.
en de verbinding ed zijn altijd optimaal.
groeten van een tevreden gebruiker
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 10:56
door Gast
Nala,
Een Hotmail-account vind ik vrij anoniem.
Ik kan er ook wel een aanmaken op jandevries, terwijl ik de haan heet.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 11:04
door nala
ik zou zeggen mail er heen gast als je een probleem hebt. Mocht het zo zijn dat je problemen gegrond zijn dan zal je van ons een ander adres krijgen. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om het gebruikelijke mail adres af te geven. Via de gewone mail (en zeker als je chello gebruiker bent) krijg je ontzettend veel spam en virussen toe gestuurd. Om dit zo minimaal mogelijk te houden gebruiken we een hotmail account.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 11:06
door nala
uh en by the way gast, opmerkingen van gelijke strekking gebruikt UPC daar waar het gaat om betalingen. "misschien heeft u wel gefraudeerd"
neem van mij aan gast, a. fraudeer ik niet en b. als ik een mail adres opgeef dan is dat een adres wat van mij is.