LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
onfleek
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2016 18:19

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door onfleek »

Teun26 schreef:Ook ik heb een bestelling gedaan (een Deus pet) bij deze webshop.. Geen reactie op mail, telefonisch meerdere malen geprobeerd, maar helaas geen reactie! Wil graag mijn geld terug, ga anders melding maken bij de politie!
Wanneer heeft u deze mail verzonden? Want ik heb u naam nog niet voorbij zien komen.
U zou ook een fb berichtje kunnen sturen, dat gaat het snelst en het makkelijkst.

mario francismouth
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2016 16:37

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door mario francismouth »

ik had 8 april een deus pet besteld die zou na 4 werkdagen aankomen. niet gekomen heb toen 14 april gezegd dat ik mijn geld terug wou
zeiden ze dat ze dat na 14 dagen zouden doen. 14 dagen laterheb ik mijn geld nog steeds niet terug.
ben nu van plan om aangifte te doen wegens oplichterij.

bmxchick
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2016 15:29

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door bmxchick »

Ook ik heb op 24 maart een bestelling geplaatst. Na een week nog geen pakketje binnen? Contact op genomen via Facebook en als reactie dat ze ermee bezig waren. Ik braaf afwachten dus... Inmiddels weer week voorbij en nog steeds geen pakketje. Weer contact via FB maar geen reactie. Ook via telefoon geen gehoor. Uiteindelijk waren de 30 dagen voorbij en heb ik nogmaals geprobeerd contact te zoeken via FB. Kreeg paar dagen later als standaard reactie dat ik kon kiezen of ik het wou annuleren of alsnog wou ontvangen. Gekozen voor annuleren omdat ik geen zijn had om weer lang te moeten wachten. Ik ben nu weer een week verder en nog steeds geen gehoor via FB...

Ik kan begrijpen dat een nieuwe website enig gedoe op kan leveren, maar contact met klanten blijft van groot belang! Ik hoop dat dit nog wordt opgelost, want ik zal het er niet bij laten!

@Nouchefel9
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2016 13:50

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door @Nouchefel9 »

Mijn dochter heeft op 3 april 2016 een jack bij On Fleek besteld en betaald.
Na aftrek van €10 korting en € 6,95 erbij kwam het bedrag op €61,95.
Na een week heb ik op verschillende manieren contact gezocht.
Uiteindelijk kreeg ik via mail een berichtje dat het 1 en ander fout was gegaan. We zouden binnen een paar dagen een track and trace nr via de mail krijgen. Dit is 3 weken geleden.
Verder ben ik doorgegaan met contact zoeken. Tot op heden is dit mij niet gelukt. Ook niet na herhaaldelijke berichten via Facebook.

Dat On Fleek een jong bedrijf is dat nog fouten maakt vind ik geen excuus om geen contact met wachtende klanten op te nemen.

Boow
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2016 13:23

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Boow »

Deze mail al 2 keer gestuurd wacht al 6 weken op mijn bestelling en krijg geen reacties op m'n mails en telefoon is elke keer als we bellen buiten gebruik

Onderwerp: ** KLACHT OVER LEVERING **

Beste on-fleek klantenservice,

Op 10 april 2016 heb ik een flinke bestelling bij u geplaatst via de site. Diezelfde dag ontving ik de bevestiging dat u mijn order had ontvangen. Volgens de leveringsbelofte op de site zou het 2 tot 5 werkdagen duren.

Op 17 april, oftewel een week later, mailde ik u dat mijn bestelling nog altijd niet geleverd was. Op dat moment dacht ik nog, "kan gebeuren". Op 18 april ontving ik een mail dat mijn order nog in verwerking was. Op 22 april heb ik jullie weer gemaild met de vraag waar mijn bestelling blijft.

Op 23 april ontving ik jullie mail met de mededeling dat er een fout gemaakt was.
Deze mail van jullie medewerker Guillermo barstte van de spelfouten, maar nog vervelender vond ik de zin dat ik "mijn centjes" teruggestort kan krijgen als ik niet langer kan wachten. Los van het feit dat het om best een aardig bedrag gaat, kwam deze mail onprofessioneel en neerbuigend op mij over. Zo ga je niet met klanten om!

Inmiddels was ik dus al flink geïrriteerd over jullie service, maar nog steeds nam ik het geduld om jullie je fout goed te laten maken.

Op 28 april ontving ik een mail van jullie met de mededeling dat ik moest bevestigen of ik de bestelling nog door wilde laten gaan. Dat is de laatste mail die ik van jullie heb gekregen. En dat terwijl ik jullie weer heb gemaild op 28 april, 2 mei, 5 mei, 8 mei en 12 mei. ALLEMAAL ZONDER ENIGE REACTIE VAN JULLIE KANT!

In de tussentijd heb ik ook meerdere keren gebeld. Het telefoonnummer dat op jullie site staat vermeld. Keer op keer hoorde ik "dit nummer is nu niet bereikbaar"

Het is inmiddels 16 mei, oftewel 5 weken later, en u begrijpt dat mijn geduld nu op is.
Ik accepteer ook geen reactie meer dat ik nu "alsnog mijn centjes terug kan krijgen".

On-fleek heeft een wanprestatie geleverd door de overeenkomst die ik heb gesloten niet na te komen. Nog erger vind ik de waardeloze en onprofessionele service van On-fleek. Ik verwacht daar dan ook een zeer degelijke compensatie voor, naast de nog altijd te leveren bestelling.

Uw reactie, met een oplossing van mijn klacht die mijn onvrede nog enigszins kan wegnemen, ontving ik graag binnen drie werkdagen. Reageert u weer niet, of kan ik mij niet in uw voorstel vinden, dan plaats ik deze klacht op uw site, op social media en maak ik deze op andere media openbaar.

Met vriendelijke groet,

John52
Berichten: 71
Lid geworden op: 12 mei 2016 14:49

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door John52 »

Op deze pagina kunt u zien wie de site on-fleek.nl heeft geregistreerd: https://www.sidn.nl/

Zij moeten u kunnen informeren namens wie zij deze site hebben geregistreerd.

U heb betaald via ideal dan hebt u ook een rekeningnummer van de ontvanger. Mogelijk kunt u, samen met uw politieaangifte contact opnemen met uw bank. Wellicht kunnen zij het bedrag weer terug laten boeken. Anders kunt u verzoeken om de adres gegvens van de rekeninghouder.

Mimi123
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2016 20:46

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Mimi123 »

Hier her zelfde 3 maanden geleden wat besteld in het begin mailden ze nog terug was het geen wat ik besteld had nog niet beschikbaar dus vroegen
Ze me of ik wou wachten of me geld
Retour wou dus ik aangegeven dat ik me
Geld terug wou... Steeds lopen mailen krijg ik een mail terug binnen 14 werkdagen word het terig gestort nou ik weer 2 weken wachten.. Niets gehoord niets gezien. Weer gemaild
Kreeg ik een mailtje dat ik een formulier
Moest invullen met bestel nr en of k me geld retour wou dus nogmaals gedaan
Nou weer 14 werkdagen dus ik weer gewacht en gevraagt naar me geld krijg k een mailtje met onze Exuses als u dit formulier nou even invult dan
Komt het goed nou weer gedaan en tot op de dag van vandaag niets meer gehoord ik heb ze 100 mailtjes gestuurd met waar me geld is dat ik juridische stappen ga ondernemen maar ik hoor niets meer zelfs vandaag nog een
Mail gestuurd ik heb op hun kvk gekeken en [gewijzigd door moderatie] heb se gemaild of binnen 48 uur me geld of ik sta voor de deur en ik Kom zelf me geld halen dus afwachten nu.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jun 2016 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonlijke informatie

rosannex
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2016 10:00

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door rosannex »

2 maart heb ik een bestelling gedaan bij On fleek, na 3 weken wachten was ik het toch wel behoorlijk zat. Na enkele keren berichtjes te hebben gestuurd, kreeg ik maar geen gehoor. In april kreeg ik eindelijk een bericht terug. Ik mocht kiezen ; de bestelling door laten gaan of me geld terug. Ik heb gekozen voor me geld terug. Begin mei had ik nog steeds me geld niet terug gekregen. Ik stuurde weer een berichtje wanneer ik me geld dan terug zou krijgen... heeft On fleek mij dus geblokkeerd. Het is toch te gek voor woorden!!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

rosannex schreef:2 maart heb ik een bestelling gedaan bij On fleek, na 3 weken wachten was ik het toch wel behoorlijk zat. Na enkele keren berichtjes te hebben gestuurd, kreeg ik maar geen gehoor. In april kreeg ik eindelijk een bericht terug. Ik mocht kiezen ; de bestelling door laten gaan of me geld terug. Ik heb gekozen voor me geld terug. Begin mei had ik nog steeds me geld niet terug gekregen. Ik stuurde weer een berichtje wanneer ik me geld dan terug zou krijgen... heeft On fleek mij dus geblokkeerd. Het is toch te gek voor woorden!!!
Stuur ze dan een (aangetekende) brief - waarin je ze een laatste termijn geeft voordat je stappen gaat ondernemen.

Volgens de KVK zitten ze hier:
KvK 65112938
Vestigingsnr. 000033864896
Alkmaarseweg 112 E
Beverwijk

Dit is echter een gewoon huis (appartement) - niet een bedrijfs(verzamel)gebouw.

Een andere optie is misschien iets sneller - een bericht sturen vanaf een ander mailadres dan die je eerder gebruikt hebt (yahoo/hotmail/live bieden gratis opties) en doe (correct en formeel) je beklag via [email protected] (staat helemaal onderaan hun contact pagina) - en vermeld daarbij alle relevante data.

- Bestelnummer
- Besteldatum
- Datum melding van 'ik wil geld terug'
- Rekeningnummer (hebben ze wel, maar is soms een bekende vertragingstaktiek)

Meld ook dat je reeds meerdere malen geprobeerd hebt per mail contact te zoeken / via formulier - maar tot op heden daar geen reactie op heb mogen ontvangen.
Verzoek ze jouw geld binnen 7 werkdagen terug te betalen - anders volgen er stappen om geld terug te halen, waarbij extra kosten ook op hen verhaald zullen worden.

Qua stappen kun je denken aan aangifte (verduistering meen ik dat de term is), inschakelen juridische hulp etc. maar dat hoef je niet verder te specificieren.

Je kan ze ook via Facebook benaderen : https://www.facebook.com/onfleekwebshop/ (al is hun laatste update van eind Feb.)
En kennelijk ben je niet de enige die ze benadeeld hebben.

nine1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2016 12:07

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door nine1971 »

Goedemiddag,

Heb 4 juni j.l. ook een bestelling geplaatst a 36,90 voor een Deus pet voor mijn zoon. Levertermijn 1-3 werkdagen. Heb tot op heden nog niks ontvangen, ook geen 1 reactie teruggekregen! Heb al zo'n 5 mails gestuurd, gebeld (geen gehoor) en ook een bericht via Facebook (op hun verzoek, zo schrijven ze: 'dan reageren wij sneller') Vind het echt vreselijk balen, mijn zoon is heel erg teleurgesteld. Ik ga op meerdere forums een klacht schrijven over On-Fleek webshop en ook een melding op Facebook zetten. Ook ben ik van plan aangifte te gaan doen bij politie. Misschien kunnen ze klachten/aangiftes bundelen en eventuele actie ondernemen??

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door lozevisser »

Willen jullie hier een topic openen ?

https://www.opgeletopinternet.nl/index. ... ,81.0.html

Dan kunnen we daar de boel grondig verder uitzoeken.

Gesloten