rosannex schreef:2 maart heb ik een bestelling gedaan bij On fleek, na 3 weken wachten was ik het toch wel behoorlijk zat. Na enkele keren berichtjes te hebben gestuurd, kreeg ik maar geen gehoor. In april kreeg ik eindelijk een bericht terug. Ik mocht kiezen ; de bestelling door laten gaan of me geld terug. Ik heb gekozen voor me geld terug. Begin mei had ik nog steeds me geld niet terug gekregen. Ik stuurde weer een berichtje wanneer ik me geld dan terug zou krijgen... heeft On fleek mij dus geblokkeerd. Het is toch te gek voor woorden!!!
Stuur ze dan een (aangetekende) brief - waarin je ze een laatste termijn geeft voordat je stappen gaat ondernemen.
Volgens de KVK zitten ze hier:
KvK 65112938
Vestigingsnr. 000033864896
Alkmaarseweg 112 E
Beverwijk
Dit is echter een gewoon huis (appartement) - niet een bedrijfs(verzamel)gebouw.
Een andere optie is misschien iets sneller - een bericht sturen vanaf een ander mailadres dan die je eerder gebruikt hebt (yahoo/hotmail/live bieden gratis opties) en doe (correct en formeel) je beklag via
[email protected] (staat helemaal onderaan hun contact pagina) - en vermeld daarbij alle relevante data.
- Bestelnummer
- Besteldatum
- Datum melding van 'ik wil geld terug'
- Rekeningnummer (hebben ze wel, maar is soms een bekende vertragingstaktiek)
Meld ook dat je reeds meerdere malen geprobeerd hebt per mail contact te zoeken / via formulier - maar tot op heden daar geen reactie op heb mogen ontvangen.
Verzoek ze jouw geld binnen 7 werkdagen terug te betalen - anders volgen er stappen om geld terug te halen, waarbij extra kosten ook op hen verhaald zullen worden.
Qua stappen kun je denken aan aangifte (verduistering meen ik dat de term is), inschakelen juridische hulp etc. maar dat hoef je niet verder te specificieren.
Je kan ze ook via Facebook benaderen :
https://www.facebook.com/onfleekwebshop/ (al is hun laatste update van eind Feb.)
En kennelijk ben je niet de enige die ze benadeeld hebben.