Automatische incasso Tele2 werkt niet meer.
Geplaatst: 18 mar 2016 21:14
Hallo,
De automatische incasso heeft 7 jaar probleemloos gewerkt. Na november 2015 is er geen automatische incasso meer uitgevoerd. Hierna kreeg ik ieder keer deze mails. "Regel de betaling alsnog eenvoudig en snel via iDEAL. Klik op de afbeelding hierboven of de link Nu betalen en volg de instructies. Betaal voor 7 april 2016. ". Volgens mijn bank is er na november geen automatische incasso meer door Tele2 bij mij ingediend. Na meerdere keren bellen met Tele2 bleek er een fout in mijn gegevens te zijn welke voorlopig niet kan worden opgelost....
De automatische incasso heeft 7 jaar probleemloos gewerkt. Na november 2015 is er geen automatische incasso meer uitgevoerd. Hierna kreeg ik ieder keer deze mails. "Regel de betaling alsnog eenvoudig en snel via iDEAL. Klik op de afbeelding hierboven of de link Nu betalen en volg de instructies. Betaal voor 7 april 2016. ". Volgens mijn bank is er na november geen automatische incasso meer door Tele2 bij mij ingediend. Na meerdere keren bellen met Tele2 bleek er een fout in mijn gegevens te zijn welke voorlopig niet kan worden opgelost....