Itek bestelling loungeset
Geplaatst: 23 sep 2016 17:48
Beste mensen,
Ongeveer een maand geleden heb ik een loungeset besteld bij de Belgische webwinkel Itek.be. Deze loungeset werd al snel geleverd in een ietwat gehavende doos. Deze toch in ontvangst genomen, maar bij het uitpakken kwam ik tot de ontdekking dat ik 5 linkerkanten had gekregen en 1 rechterhelft. Ook waren de gaten voor de schroeven iets te groot. Al met al was de set totaal niet in elkaar te zetten dus. Hierop telefonisch contact opgenomen met Itek en zij vertelde mij dat ik foto's moest sturen per mail. Ik heb dat meteen gedaan en verteld dat wij het willen retourneren of een nieuwe set wilde hebben. Hierop kreeg ik geen antwoord. Weer telefonisch contact gezocht en toen kreeg ik te horen dat de collega die erover gaat er niet is en dat het weer wordt doorgegeven aan die collega. Ik zou zsm iets horen. Na een paar dagen kregen wij een e-mail met een excuus dat het zo lang heeft geduurd en dat de zaak zsm in behandeling genomen zou worden....
Weer telefonisch contact gezocht en verteld dat ik nu gewoon een retourlabel wilde en het retour wilde zenden! Dat werd meteen geregeld zeiden ze. Helaas na een paar dagen weer niets. Inmiddels al tientallen euro's kwijt aan het bellen naar Belgiƫ. Dus maar weer gemaild met het dringende verzoek om mij een retourlabel te sturen, zodat ik het artikel terug kon sturen. Dat is inmiddels ruim een week geleden en nu dus nog steeds niets gehoord.
Nu zou ik graag weten wat mijn opties zijn? Ik zit met een bouwpakket waar ik niets mee kan en ik wil mijn geld terug. Maar ik weet niet wat mijn mogelijkheden zijn om dit geld terug te krijgen?
Alle tips en adviezen zijn welkom. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Maarten
Ongeveer een maand geleden heb ik een loungeset besteld bij de Belgische webwinkel Itek.be. Deze loungeset werd al snel geleverd in een ietwat gehavende doos. Deze toch in ontvangst genomen, maar bij het uitpakken kwam ik tot de ontdekking dat ik 5 linkerkanten had gekregen en 1 rechterhelft. Ook waren de gaten voor de schroeven iets te groot. Al met al was de set totaal niet in elkaar te zetten dus. Hierop telefonisch contact opgenomen met Itek en zij vertelde mij dat ik foto's moest sturen per mail. Ik heb dat meteen gedaan en verteld dat wij het willen retourneren of een nieuwe set wilde hebben. Hierop kreeg ik geen antwoord. Weer telefonisch contact gezocht en toen kreeg ik te horen dat de collega die erover gaat er niet is en dat het weer wordt doorgegeven aan die collega. Ik zou zsm iets horen. Na een paar dagen kregen wij een e-mail met een excuus dat het zo lang heeft geduurd en dat de zaak zsm in behandeling genomen zou worden....
Weer telefonisch contact gezocht en verteld dat ik nu gewoon een retourlabel wilde en het retour wilde zenden! Dat werd meteen geregeld zeiden ze. Helaas na een paar dagen weer niets. Inmiddels al tientallen euro's kwijt aan het bellen naar Belgiƫ. Dus maar weer gemaild met het dringende verzoek om mij een retourlabel te sturen, zodat ik het artikel terug kon sturen. Dat is inmiddels ruim een week geleden en nu dus nog steeds niets gehoord.
Nu zou ik graag weten wat mijn opties zijn? Ik zit met een bouwpakket waar ik niets mee kan en ik wil mijn geld terug. Maar ik weet niet wat mijn mogelijkheden zijn om dit geld terug te krijgen?
Alle tips en adviezen zijn welkom. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Maarten