Flixbus
Geplaatst: 05 jan 2018 14:52
Via internet heb ik bij Flixbus tickets besteld naar Amsterdam v.v. Aan het einde van de bestelling, na het invullen van de betalingsgegevens, kreeg ik de melding: “Er is iets fout gegaan, probeer opnieuw” te zien. Natuurlijk doe je dat, echter wederom kreeg ik dezelfde melding. Voor de zekerheid heb ik toen eerst even mijn rekening gecheckt en jawel hoor: mijn bestelling stond er dubbel in! Meteen gebeld met Flix. Het meisje dat mij te woord stond zei, dat deze fout wel vaker voorkomt. Geen probleem, ik moest naar die en die site, gegevens invullen en dan zou ik mijn geld terugkrijgen. Ze vertelde er helaas niet bij dat geld terugkrijgen geen optie is. In plaats daarvan krijg je een tegoedbon die je voor een volgende reis kunt gebruiken, minus aftrek van ANNULERINGSKOSTEN!!! Annuleringskosten?! Voor een fout die ZIJ maken??!!! Een oplichterstruc is het.
Enfin, we zijn 5 weken verder en mijn geld heb ik nog altijd niet terug.
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast hartelijk dank!
Enfin, we zijn 5 weken verder en mijn geld heb ik nog altijd niet terug.
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast hartelijk dank!