Problemen met aansluiting bij Stipte
Geplaatst: 20 mar 2018 13:49
Een verhaal over Stipte en de service die zij bieden.
In 2016 werd er een voorlichtingsavond gehouden door Glasvezel De Wolden en de providers waaruit je kon kiezen. Helaas was ik verhinderd. Mijn beide buren zijn geweest en na overleg hebben we alle 3 gekozen voor Stipte.nl(voorheen Scarlet)
Abonnement afgesloten en wachten tot we zouden worden aangesloten. Verwachting was december 2016. Het trekken van de kabels en de aansluiting op glasvezel werd ernstig vertraagd. Na een aantal toestanden met glasvezel De Wolden over het beschadigden van mijn riool (met alle gevolgen van dien) kwam uiteindelijk het verlossende telefoontje in juni 2017 zouden we worden aangesloten op de glasvezel. Helaas 2 dagen voor de afgesproken datum bericht: aansluiting wordt uitgesteld. Er is een nieuwe datum afgesproken in september. Kwam ook door de vakantie van mij dat dit zo lang duurde. Stipte zou ervoor zorgen dat mij lopende abonnement niet eerder stip gezet zou worden. Helaas in augustus was alles door Stipte opgezegd en kon ook niet meer hersteld worden dus we zaten 3 weken zonder internet- tv - vaste telefoon. Hebben we overleeft natuurlijk maar wel erg onhandig. Er zijn vele telefoontjes geweest over de afgesproken aansluiting. In september werden we dan aangesloten. Helaas het deed het niet want er moest ergens nog een knop omgezet worden. Uiteindelijk was alles eind september 2017 geregeld. Fijn voor iedereen. Tussen september 2017 en januari 2018 functioneerde lang niet als naar behoren. Verbinding viel regelmatig weg en wifi werkte erg slecht. Met oog op de verhuizing heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik was wel klaar met Stipte (inmiddels overgenomen door de M7 group)
Het opzeggen ging niet zonder slag of stoot. Ik had een contract tot september 2018 en heb dit moeten afkopen. Dat heb ik gedaan Betaald in februari met de garantie dat ik tot 1 april verbinding zou houden. Jullie raden het al: vanaf maandag 12 maart hebben we niks meer geen vaste telefoon - tv of internet. Natuurlijk heb ik direct die zelfde maandag gebeld: nee mevrouw u heeft geen verbinding. ( daarvoor bel ik immers?) Na een aantal vragen is er een ticket aangemaakt voor de netwerk beheerder die binnen 5 werkdagen contact zou opnemen. ( niet handig met 2 zonen die in de tentamen week zitten maar goed we hebben ons gered)
Nu zijn we de 5 werkdagen voorbij dus nog maar eens bellen...... nee mevrouw wij eten met wat de reden is dat er nog niet gebeld is. Ik vraag het voor u na............ U krijgt bezoek van de netwerkbeheerder...... wanneer weten we niet....... nee dus niet binnen 5 werkdagen...... nee daar hebben wij als bedrijf geen invloed op..... ja ik begrijp dat dat heel vervelend is..... nee u krijgt niet de naam of het nummer van de netwerkbeheerder..... nee wij gaan ook niet bellen met ze .....ja heel spijtig.......nee u kunt niet een leidinggevende spreken die gaat alleen over HR zaken...... Ik kan verder niets voor u doen. U kunt digitaal een klacht indienen. Dank u wel en een prettige dag.......
Iemand nog een tip?
Ik zet het bericht op openbaar dus delen mag
In 2016 werd er een voorlichtingsavond gehouden door Glasvezel De Wolden en de providers waaruit je kon kiezen. Helaas was ik verhinderd. Mijn beide buren zijn geweest en na overleg hebben we alle 3 gekozen voor Stipte.nl(voorheen Scarlet)
Abonnement afgesloten en wachten tot we zouden worden aangesloten. Verwachting was december 2016. Het trekken van de kabels en de aansluiting op glasvezel werd ernstig vertraagd. Na een aantal toestanden met glasvezel De Wolden over het beschadigden van mijn riool (met alle gevolgen van dien) kwam uiteindelijk het verlossende telefoontje in juni 2017 zouden we worden aangesloten op de glasvezel. Helaas 2 dagen voor de afgesproken datum bericht: aansluiting wordt uitgesteld. Er is een nieuwe datum afgesproken in september. Kwam ook door de vakantie van mij dat dit zo lang duurde. Stipte zou ervoor zorgen dat mij lopende abonnement niet eerder stip gezet zou worden. Helaas in augustus was alles door Stipte opgezegd en kon ook niet meer hersteld worden dus we zaten 3 weken zonder internet- tv - vaste telefoon. Hebben we overleeft natuurlijk maar wel erg onhandig. Er zijn vele telefoontjes geweest over de afgesproken aansluiting. In september werden we dan aangesloten. Helaas het deed het niet want er moest ergens nog een knop omgezet worden. Uiteindelijk was alles eind september 2017 geregeld. Fijn voor iedereen. Tussen september 2017 en januari 2018 functioneerde lang niet als naar behoren. Verbinding viel regelmatig weg en wifi werkte erg slecht. Met oog op de verhuizing heb ik mijn abonnement opgezegd. Ik was wel klaar met Stipte (inmiddels overgenomen door de M7 group)
Het opzeggen ging niet zonder slag of stoot. Ik had een contract tot september 2018 en heb dit moeten afkopen. Dat heb ik gedaan Betaald in februari met de garantie dat ik tot 1 april verbinding zou houden. Jullie raden het al: vanaf maandag 12 maart hebben we niks meer geen vaste telefoon - tv of internet. Natuurlijk heb ik direct die zelfde maandag gebeld: nee mevrouw u heeft geen verbinding. ( daarvoor bel ik immers?) Na een aantal vragen is er een ticket aangemaakt voor de netwerk beheerder die binnen 5 werkdagen contact zou opnemen. ( niet handig met 2 zonen die in de tentamen week zitten maar goed we hebben ons gered)
Nu zijn we de 5 werkdagen voorbij dus nog maar eens bellen...... nee mevrouw wij eten met wat de reden is dat er nog niet gebeld is. Ik vraag het voor u na............ U krijgt bezoek van de netwerkbeheerder...... wanneer weten we niet....... nee dus niet binnen 5 werkdagen...... nee daar hebben wij als bedrijf geen invloed op..... ja ik begrijp dat dat heel vervelend is..... nee u krijgt niet de naam of het nummer van de netwerkbeheerder..... nee wij gaan ook niet bellen met ze .....ja heel spijtig.......nee u kunt niet een leidinggevende spreken die gaat alleen over HR zaken...... Ik kan verder niets voor u doen. U kunt digitaal een klacht indienen. Dank u wel en een prettige dag.......
Iemand nog een tip?
Ik zet het bericht op openbaar dus delen mag