Online verhoogd afgesproken maandbedrag met €5,00
Geplaatst: 22 mar 2018 10:24
Wij hebben ons contract bij Online.nl op 9 sept. 2017 verlengt voor 1 jaar.Dat is telefonisch gebeurd.
Daarin is de afspraak gemaakt dat we de eerste 4 maanden €24,50 zouden vetalen en daarna 34,50.
Ook hoefden we niet te betalen voor de nieuwe diditale tv ontvanger.
Er kwam een bevestiginsmail met andere bedragen.
Meteen contact opgenomen.
Zou aangepast worden.
Na heel veel bellen en eindeloos wachten aan de telefoon eindelijk een nieuwe bevestigingsmsil ontvangen op 23 sept.
Daarin stond dat wij voor ons internetven tv 24,50 de eerste 4 maanden en daarna 34,50 gaan betalen.
Helaas wrden er steeds te hoge bedragen en onduidelijke rekeningen gestuurd!!
Na veel bellen werd er maandag gezegd dat de prijs van tv 21 sept.2017met 5 euro omhoog is gegaan.
Ik zou hier mee akkoord zijn gegaan.
Maar volgens mij klopt dat niet,mijn nieuwe contractbevestiging is van 23 sept.
Ik kom er niet uit met Online.nl
Wat kunnen we hier nog aan doen???
Zijn er meer mensen met deze klachten van Online.nl
Daarin is de afspraak gemaakt dat we de eerste 4 maanden €24,50 zouden vetalen en daarna 34,50.
Ook hoefden we niet te betalen voor de nieuwe diditale tv ontvanger.
Er kwam een bevestiginsmail met andere bedragen.
Meteen contact opgenomen.
Zou aangepast worden.
Na heel veel bellen en eindeloos wachten aan de telefoon eindelijk een nieuwe bevestigingsmsil ontvangen op 23 sept.
Daarin stond dat wij voor ons internetven tv 24,50 de eerste 4 maanden en daarna 34,50 gaan betalen.
Helaas wrden er steeds te hoge bedragen en onduidelijke rekeningen gestuurd!!
Na veel bellen werd er maandag gezegd dat de prijs van tv 21 sept.2017met 5 euro omhoog is gegaan.
Ik zou hier mee akkoord zijn gegaan.
Maar volgens mij klopt dat niet,mijn nieuwe contractbevestiging is van 23 sept.
Ik kom er niet uit met Online.nl
Wat kunnen we hier nog aan doen???
Zijn er meer mensen met deze klachten van Online.nl