T-mobile thuis - loze beloftes installatie
Geplaatst: 03 apr 2018 09:51
Ik heb een week geleden met de klantenservice van T-mobile gebeld om een pakket Thuis af te sluiten. Mijn vraag was hierbij of het 9 april uiterlijk aangesloten kon worden, omdat ik 7 april ga verhuizen. Dat was geen probleem en ik heb het ook in de bevestigingsbrief dat het ongeveer 9 april wel aangesloten zou worden. Nu wil ik een afspraak maken bij de monteur, want glasvezel kan alleen via een monteur, en dan krijg ik te horen dat de eerste datum wat mogelijk is 18 april is. Dit is 1,5 week later dan mij beloofd werd. Ik zou 2 a 3 dagen later nog wel overleven, maar deze termijn is te lang. En nu zit ik eraan vast en doen ze niet eens hun best om iets anders mogelijk te maken. (Ik zit er trouwens aan vast, omdat ik voor deze snelle aanleverdatum mijn opzegtermijn van 14 dagen aan de kant zou schuiven).
Zelfs nu ik in problemen kom met thuiswerken, aangezien ik zonder internet niks kan, blijven ze bij het verhaaltje dat de lijn anders niet gereed is en het pakket echt niet eerder aan kan komen.
Weet iemand hoe ik misschien toch nog meer gedaan krijg bij de klantenservice?
Zelfs nu ik in problemen kom met thuiswerken, aangezien ik zonder internet niks kan, blijven ze bij het verhaaltje dat de lijn anders niet gereed is en het pakket echt niet eerder aan kan komen.
Weet iemand hoe ik misschien toch nog meer gedaan krijg bij de klantenservice?