Pagina 1 van 1

Bedenkelijke werkwijze autoherhuur bedrijf Avis budget car

Geplaatst: 03 jun 2018 19:06
door lindani
Door werkwijze Avis rent a Car, 600 euro armer.
Op 13 april vertrek ik inzake mijn werk naar Italiƫ, in bezit van een
voucher van autohuur en auto verzekering. aangekomen met Avis Budget
car overhandig ik deze formulieren. De panda die ik gereserveerd
had was er niet en kreeg een andere auto. ik moest op een scherm tekenen
voor ontvangst. geen andere contract gezien, 2 uur na vertrek ontvang ik
een mail met het heel nw huurcontract, waar ik 663 moest betalen. Ik heb
contact opgenomen met creditkaart om dit te blokkeren ben nog steeds bezig
met creditkaart. Acvis budget zegt je heb contract getekend. mijn ontvangst
handtekening is gebruikt voor dit contract. hebben iemand tips en advies

Re: Bedenkelijke werkwijze autoherhuur bedrijf Avis budget car

Geplaatst: 04 jun 2018 10:43
door arvandongen
lindani schreef:Door werkwijze Avis rent a Car, 600 euro armer.
Op 13 april vertrek ik inzake mijn werk naar Italiƫ, in bezit van een
voucher van autohuur en auto verzekering. aangekomen met Avis Budget
car overhandig ik deze formulieren. De panda die ik gereserveerd
had was er niet en kreeg een andere auto. ik moest op een scherm tekenen
voor ontvangst. geen andere contract gezien, 2 uur na vertrek ontvang ik
een mail met het heel nw huurcontract, waar ik 663 moest betalen. Ik heb
contact opgenomen met creditkaart om dit te blokkeren ben nog steeds bezig
met creditkaart. Acvis budget zegt je heb contract getekend. mijn ontvangst
handtekening is gebruikt voor dit contract. hebben iemand tips en advies
Onmiddellijk na ontvangst van het contract de auto weer terugbrengen bij het huurstation. Daar een auto vragen uit dezelfde prijsklasse als de Panda. En de betreffende medewerker er fijntjes op wijzen dat die handelswijze niet gewaardeerd wordt.

Re: Bedenkelijke werkwijze autoherhuur bedrijf Avis budget car

Geplaatst: 04 jun 2018 10:49
door tttlocke
arvandongen schreef: Onmiddellijk na ontvangst van het contract de auto weer terugbrengen bij het huurstation. Daar een auto vragen uit dezelfde prijsklasse als de Panda. En de betreffende mederwerker er fijntjes op wijzen dat die handelswijze niet gewaardeerd wordt.
Lijkt mij ook.
Vooropgesteld dat de hogere prijs volledig het gevolg is van het meegeven van een auto uit een hogere prijsklasse. Maar misschien hebben ze een andere 'truc' uitgehaald.