Bijbetalen tariefverschil ondanks lagere tarieven Transavia
Geplaatst: 30 jun 2018 12:34
In het kort: ticket geboekt bij Transavia, noodgedwongen moeten wijzigen. Gelukkig Plustarief, dus geen wijzigingskosten. Alleen bijbetalen tariefverschil. Op de website gekeken en gelukkig kende de nieuwe datum zelfs lagere tarieven. In account ticket gewijzigd: 12 euro tariefverschil per ticket bijbetalen...?
Transavia gemaild (2x). Antwoord: het tarief waarvoor ik had geboekt was niet beschikbaar, het systeem kiest dan automatisch het tarief daarboven. Niks aan te doen. Als ik van het lagere tarief gebruik had willen maken, dan had ik gewoon nieuwe tickets moeten kopen. Dus ondanks het feit dat er lagere tarieven beschikbaar zijn (en nu nog steeds!), moet ik toch een tariefverschil bijbetalen, omdat het systeem dat nu eenmaal automatisch zo doet...
Dat valt toch niet uit te leggen? Vorig jaar heb ik tickets telefonisch gewijzigd, toen kreeg ik netjes geld terug, omdat het tarief lager was. Misschien had ik dat nu ook moeten doen, maar nu ben ik verzand in een maildiscussie met de klantenservice... Tips?
Transavia gemaild (2x). Antwoord: het tarief waarvoor ik had geboekt was niet beschikbaar, het systeem kiest dan automatisch het tarief daarboven. Niks aan te doen. Als ik van het lagere tarief gebruik had willen maken, dan had ik gewoon nieuwe tickets moeten kopen. Dus ondanks het feit dat er lagere tarieven beschikbaar zijn (en nu nog steeds!), moet ik toch een tariefverschil bijbetalen, omdat het systeem dat nu eenmaal automatisch zo doet...
Dat valt toch niet uit te leggen? Vorig jaar heb ik tickets telefonisch gewijzigd, toen kreeg ik netjes geld terug, omdat het tarief lager was. Misschien had ik dat nu ook moeten doen, maar nu ben ik verzand in een maildiscussie met de klantenservice... Tips?