Vodafone zakelijk al 6 maanden problemen, erg vervelend !!
Geplaatst: 01 jul 2018 13:32
Hallo allemaal,
Graag jullie advies bij een probleem met Vodafone na verplicht overstappen vanuit Ziggo mobiel. We kregen in decmber 2017 een keurig voorstel van Vodafone voor de overstap van 5 abonementen waarbij er 6Gb data per telefoonnumer zou zijn en een groepsbundel van 30Gb. Vanaf dag 1 bleek de dubbele data niet aangesloten te zijn. Helaas hebben we soms iderdaad veel data nodig dus ben ik er gelijk achteraan gegaan. Na meer dan 25 telefonische toezeggingen dat het geregeld wordt en zelfs dat het "zojuist" al gedereld was, dat de "verantwoordelijke persoon" het op zou pakken en vele andere smoesjes. Na ontelbare e-mails en ook daarin zwart op wit dat het geregeld zou worden en dat we er inderdaad recht op hebben en dat het al geregeld is (meerdere malen zou het al voor elkaar zijn). Zitten we nu een half jaar later nog steeds te wachten en is er bijna elke week weer contact met Vodafone klantenservice. Het lijkt er op dat Vodafone geen zakelijke klantenservice heeft en niet zoals bv de KPN, zijn klanten tevreden wil houden. Heeft iemand een advies hoe Vodafone aan hun contractuele verplichtingen te houden zodat we eindelijke zonder angst voor dataoverschrijding ons werk kunnen doen?
In bijlage een voorbeeld van de correspondentie.
Graag jullie advies bij een probleem met Vodafone na verplicht overstappen vanuit Ziggo mobiel. We kregen in decmber 2017 een keurig voorstel van Vodafone voor de overstap van 5 abonementen waarbij er 6Gb data per telefoonnumer zou zijn en een groepsbundel van 30Gb. Vanaf dag 1 bleek de dubbele data niet aangesloten te zijn. Helaas hebben we soms iderdaad veel data nodig dus ben ik er gelijk achteraan gegaan. Na meer dan 25 telefonische toezeggingen dat het geregeld wordt en zelfs dat het "zojuist" al gedereld was, dat de "verantwoordelijke persoon" het op zou pakken en vele andere smoesjes. Na ontelbare e-mails en ook daarin zwart op wit dat het geregeld zou worden en dat we er inderdaad recht op hebben en dat het al geregeld is (meerdere malen zou het al voor elkaar zijn). Zitten we nu een half jaar later nog steeds te wachten en is er bijna elke week weer contact met Vodafone klantenservice. Het lijkt er op dat Vodafone geen zakelijke klantenservice heeft en niet zoals bv de KPN, zijn klanten tevreden wil houden. Heeft iemand een advies hoe Vodafone aan hun contractuele verplichtingen te houden zodat we eindelijke zonder angst voor dataoverschrijding ons werk kunnen doen?
In bijlage een voorbeeld van de correspondentie.