Prijs op website KLM niet beschikbaar
Geplaatst: 03 mar 2019 09:45
Al enige dagen probeer ik op de website van KLM een vlucht te boeken. Steeds krijg ik de foutmelding 'Helaas ging er iets mis'.
Uiteindelijk maar contact opgenomen met de klantenservice. Deze geeft aan dat zij deze vlucht wel voor mij kunnen boeken, maar tegen een hogere prijs (130%!), omdat de prijs van de terugvlucht die ik op mijn scherm zie 'niet bestaat'. Volgens hen wordt dit veroorzaakt doordat de beschikbaarheid en daarmee het tarief net zijn veranderd, en het systeem daarom geen boeking toelaat. Het lukt me echter al dagen niet om deze vlucht te boeken...!
Na contact met de klantenservice heb ik nog 3 andere opties voor terugvluchten (met dezelfde prijs) geprobeerd te boeken. Dit lukte in geen van de gevallen. 'Toevallig' ook 'net' niet meer beschikbaar....?
Ook de dag nadat ik contact had met de klantenservice wordt de vlucht nog steeds op de website aangeboden voor de 'oude' prijs (en is dus niet online boekbaar). Het lijkt erop dat KLM alleen nog telefonische boekingen wenst zodat tickets voor hogere prijzen dan op de website verkocht kunnen worden.
Ik vind het erg misleidend dat de prijzen op de website niet actueel zijn en dat je bent genoodzaakt de klantenservice te bellen om te informeren naar de 'echte' prijs.
Uiteindelijk maar contact opgenomen met de klantenservice. Deze geeft aan dat zij deze vlucht wel voor mij kunnen boeken, maar tegen een hogere prijs (130%!), omdat de prijs van de terugvlucht die ik op mijn scherm zie 'niet bestaat'. Volgens hen wordt dit veroorzaakt doordat de beschikbaarheid en daarmee het tarief net zijn veranderd, en het systeem daarom geen boeking toelaat. Het lukt me echter al dagen niet om deze vlucht te boeken...!
Na contact met de klantenservice heb ik nog 3 andere opties voor terugvluchten (met dezelfde prijs) geprobeerd te boeken. Dit lukte in geen van de gevallen. 'Toevallig' ook 'net' niet meer beschikbaar....?
Ook de dag nadat ik contact had met de klantenservice wordt de vlucht nog steeds op de website aangeboden voor de 'oude' prijs (en is dus niet online boekbaar). Het lijkt erop dat KLM alleen nog telefonische boekingen wenst zodat tickets voor hogere prijzen dan op de website verkocht kunnen worden.
Ik vind het erg misleidend dat de prijzen op de website niet actueel zijn en dat je bent genoodzaakt de klantenservice te bellen om te informeren naar de 'echte' prijs.