Gedupeerden BudgetHomeStoreXXL Nijmegen
Geplaatst: 10 aug 2019 18:03
Zijn er meer klanten van BudgetHomeStoreXXL gedupeerd?
Het verhaal is als volgt;
Topprestatie Klantvriendelijkheid:
Moeders koopt van haar zuurgespaarde centjes nieuwe meubels. Onderdeel van een verkooporder zijn 2 tafeltjes. Bij aflevering van de hele order worden 2 verkeerde tafeltjes geleverd. Order wordt betaald m.u.v van €358,- de prijs voor 2 tafeltjes. De juiste zouden nadien geleverd worden. Wegens een te lange levertijd worden de 2 showroom modellen na weken wachten geleverd tegen de volle prijs. Transport via GLS. Een onbeschofte medewerker levert af en smijt een zeer gehavende doos naar binnen. Wil niet wachten op de controle van de inhoud.
Resultaat : 2 beschadigde tafels met deuken, krassen en 1 tafelblad verkleurd en tafelblad is scheef gemonteerd.
Reclameren! Na veel gemail en getelefoneer blijken de tafels niet meer leverbaar, kunnen andere uitzoeken. De op voorraad zijnde tafels zijn niet naar wens. Voorstel van de verkoper €100,- korting , dat betekent €258,- betalen voor
beschadigde tafels. Dit wordt niet schriftelijk bevestigd. Ik vertel hen toch van dit aanbod af te zien en dat de beschadigde tafels opgehaald kunnen worden. Verweer van de verkoper ; dat kan niet want u bent akkoord gegaan met de overeenkomst en deze tafels maken onderdeel uit
van de gehele order dus betalen! Want immers de verkoper kon er niks aan doen dat de tafels beschadigd waren aangeleverd want zij zijn niet verantwoordelijk voor de wijze van transport. Dat is immers de door hen ingehuurde transporteur GLS. Toen ik daarop weer zeer verontwaardigd reageerde, had mevr. Hendriks dit toch echt verkeerd begrepen.
Het advies van de verkoper;
Mailt u maar naar de directie. Mevr Hendriks heeft namelijk niks anders te doen....
Woest over deze zinloze niet contructieve klantontvriendelijke benadering meld ik dat ik de tafeltjes wel kom brengen. Winkel is gevestigd in Nijmegen.
Antwoord verkoper; oh dat is prima dan zorg ik dat ik een kopje koffie voor u heb. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
Dan de oplossing van de manager;
U betaalt ze of bij hoge uitzondering mag u de tafels op eigen kosten retourneren. Retourneren op dezelfde wijze zoals u ze ook ontvangen heeft. Hij verzocht mij met klem ze niet de winkel in te smijten?! Tja mams heeft ze zo wel ontvangen....
Geen enkele afspraak is schriftelijk bevestigd, verkoopvoorwaarden staan niet op de order of factuur....
BudgetHomeStoreXXL is niet bereid om GLS te betalen voor het retour zenden van geleverde beschadigde meubels!
Op Google reviews zie ik soortgelijke klachten dus ik ben benieuwd naar meer klantervaringen.
Nooit meer#BudgethomestoreXXLNijmegen#
Het verhaal is als volgt;
Topprestatie Klantvriendelijkheid:
Moeders koopt van haar zuurgespaarde centjes nieuwe meubels. Onderdeel van een verkooporder zijn 2 tafeltjes. Bij aflevering van de hele order worden 2 verkeerde tafeltjes geleverd. Order wordt betaald m.u.v van €358,- de prijs voor 2 tafeltjes. De juiste zouden nadien geleverd worden. Wegens een te lange levertijd worden de 2 showroom modellen na weken wachten geleverd tegen de volle prijs. Transport via GLS. Een onbeschofte medewerker levert af en smijt een zeer gehavende doos naar binnen. Wil niet wachten op de controle van de inhoud.
Resultaat : 2 beschadigde tafels met deuken, krassen en 1 tafelblad verkleurd en tafelblad is scheef gemonteerd.
Reclameren! Na veel gemail en getelefoneer blijken de tafels niet meer leverbaar, kunnen andere uitzoeken. De op voorraad zijnde tafels zijn niet naar wens. Voorstel van de verkoper €100,- korting , dat betekent €258,- betalen voor
beschadigde tafels. Dit wordt niet schriftelijk bevestigd. Ik vertel hen toch van dit aanbod af te zien en dat de beschadigde tafels opgehaald kunnen worden. Verweer van de verkoper ; dat kan niet want u bent akkoord gegaan met de overeenkomst en deze tafels maken onderdeel uit
van de gehele order dus betalen! Want immers de verkoper kon er niks aan doen dat de tafels beschadigd waren aangeleverd want zij zijn niet verantwoordelijk voor de wijze van transport. Dat is immers de door hen ingehuurde transporteur GLS. Toen ik daarop weer zeer verontwaardigd reageerde, had mevr. Hendriks dit toch echt verkeerd begrepen.
Het advies van de verkoper;
Mailt u maar naar de directie. Mevr Hendriks heeft namelijk niks anders te doen....
Woest over deze zinloze niet contructieve klantontvriendelijke benadering meld ik dat ik de tafeltjes wel kom brengen. Winkel is gevestigd in Nijmegen.
Antwoord verkoper; oh dat is prima dan zorg ik dat ik een kopje koffie voor u heb. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn?
Dan de oplossing van de manager;
U betaalt ze of bij hoge uitzondering mag u de tafels op eigen kosten retourneren. Retourneren op dezelfde wijze zoals u ze ook ontvangen heeft. Hij verzocht mij met klem ze niet de winkel in te smijten?! Tja mams heeft ze zo wel ontvangen....
Geen enkele afspraak is schriftelijk bevestigd, verkoopvoorwaarden staan niet op de order of factuur....
BudgetHomeStoreXXL is niet bereid om GLS te betalen voor het retour zenden van geleverde beschadigde meubels!
Op Google reviews zie ik soortgelijke klachten dus ik ben benieuwd naar meer klantervaringen.
Nooit meer#BudgethomestoreXXLNijmegen#