Adverteert Ambientedirect met verkeerde levertijd?
Geplaatst: 02 feb 2020 15:41
Voor mijn keuken was ik op zoek naar 2 barkrukken van Hay. Na wat zoeken op internet vond ik ze bij Ambientedirect.com voor een erg scherpe prijs (ongeveer 40 euro per stuk goedkoper dan de rest). De levertijd was wel 2 weken, maar voor dat geld wil ik best even wachten. Dit gebeurde er:
2 januari: bestelling geplaatst. Bevestiging gekregen per email.
3 januari: mail met statusupdate ontvangen, levering vertraagd tot 31 januari. Jammer, maar ok. Nog steeds de moeite waard voor dat prijsverschil.
3 januari: Levertijd volgens de site is nog gewoon 2 weken, maar dat geldt blijkbaar niet voor mij, of ze moeten het nog aanpassen.
10 januari: Levertijd volgens de site is 2 weken.
17 januari: Levertijd volgens de site is 2 weken.
24 januari: Levertijd volgens de site is 2 weken.
31 januari: geen barkrukken. Levertijd volgens de site is 2 weken.
1 februari: geen barkrukken. Levertijd volgens de site is 2 weken.
2 februari: barkrukken volgens de website op voorraad! Maar als ik daar op klik blijkt het om een andere kleur te gaan. Levertijd volgens de website van de kleur die ik heb besteld is nog steeds 2 weken.
Het zal nog wel even duren voordat die barkrukken geleverd worden vermoed ik zo. Maar wat ik vooral me afvraag: mag een webshop (bewust?) een verkeerde levertijd op de site vermelden? Het was na 1 dag al duidelijk dat de 2 weken niet gehaald ging worden, maar al die tijd heeft er een levertijd van 2 weken op de site gestaan. En na ruim 4 weken heb ik nog steeds niks ontvangen. Ben benieuwd hoe dat zit.
2 januari: bestelling geplaatst. Bevestiging gekregen per email.
3 januari: mail met statusupdate ontvangen, levering vertraagd tot 31 januari. Jammer, maar ok. Nog steeds de moeite waard voor dat prijsverschil.
3 januari: Levertijd volgens de site is nog gewoon 2 weken, maar dat geldt blijkbaar niet voor mij, of ze moeten het nog aanpassen.
10 januari: Levertijd volgens de site is 2 weken.
17 januari: Levertijd volgens de site is 2 weken.
24 januari: Levertijd volgens de site is 2 weken.
31 januari: geen barkrukken. Levertijd volgens de site is 2 weken.
1 februari: geen barkrukken. Levertijd volgens de site is 2 weken.
2 februari: barkrukken volgens de website op voorraad! Maar als ik daar op klik blijkt het om een andere kleur te gaan. Levertijd volgens de website van de kleur die ik heb besteld is nog steeds 2 weken.
Het zal nog wel even duren voordat die barkrukken geleverd worden vermoed ik zo. Maar wat ik vooral me afvraag: mag een webshop (bewust?) een verkeerde levertijd op de site vermelden? Het was na 1 dag al duidelijk dat de 2 weken niet gehaald ging worden, maar al die tijd heeft er een levertijd van 2 weken op de site gestaan. En na ruim 4 weken heb ik nog steeds niks ontvangen. Ben benieuwd hoe dat zit.