Reis naar Lanzarote omboeken: klantenservice geeft niet thuis
Geplaatst: 23 mar 2020 21:23
Via Cheaptickets hebben wij in februari tickets geboekt naar Lanzarote. We zouden 18 maart vertrekken en 22 maart weer teruggaan. We zouden vliegen met Transavia. We hebben tot het laatste moment gewacht in de hoop dat Transavia zou annuleren. Maar dat deden ze niet, terwijl in Spanje al een lockdown was (volgens een artikel in de krant van vandaag). Dus op het laatste moment wilden wij onze reis omboeken, want dat kon zonder extra kosten. Het had niet onze voorkeur, omdat we dan eind oktober uiterlijk moeten gaan. We hebben Transavia aan de lijn gekregen en toen bleek dat we alleen de heenreis om konden boeken en niet de terugreis, omdat die via Tui geboekt zou zijn. Tui zegt geen reizen om te kunnen boeken die via Cheaptickets geboekt zijn. En Cheaptickets kan alleen nog maar gemaild worden en die reageren niet op de mail. Op de site van Cheaptickets wordt je verwezen naar de vliegmaatschappij en dan is het cirkeltje weer rond.
We hebben nu een heenreis naar Lanzarote, die we niet willen en geen terugreis.
Wat kunnen we nu doen, om nog iets van ons geld terug te krijgen. Want we willen toch op z'n minst de belasting op de tickets terug.
We hebben nu een heenreis naar Lanzarote, die we niet willen en geen terugreis.
Wat kunnen we nu doen, om nog iets van ons geld terug te krijgen. Want we willen toch op z'n minst de belasting op de tickets terug.