Aanvraag dubbeltarief Nuon
Geplaatst: 03 aug 2004 13:11
eind mei j.l.hebben wij gebeld met de klantenservice van Nuon i.v.m.aanvraag voor aansluiting op het zogeheten dubbeltarief.(dag/nacht).Na 12 min a 0,10 € cent afgesproken dat er een service-monteur langs komt.==14 dagen niets gehoord===10 juni maar e-mail
gestuurd===na een week reactie van Nuon klantenservice afkomstig van Hendrik Jan van Roest (dir.Nuon ccc):"u krijgt zo snel mogelijk bericht..." en..."" excuses voor het ongemak..."
Dat kan gebeuren dachten wij,dus afwachten nog even,want per slot van rekening kwam het bericht van de directeur zelf,dus dat zit wel goed.
Kort samengevat:wij hebben van dezelfde man (= directeur)al drie e-mailen gehad sinds 10 juni en nog altijd geen aansluiting op het eind mei gevraagde dubbeltarief.
Straks zingen we kerstliedjes en is Dirk Jan van Roest met vacantie en hebben we nog altijd geen dubbeltarief.
gestuurd===na een week reactie van Nuon klantenservice afkomstig van Hendrik Jan van Roest (dir.Nuon ccc):"u krijgt zo snel mogelijk bericht..." en..."" excuses voor het ongemak..."
Dat kan gebeuren dachten wij,dus afwachten nog even,want per slot van rekening kwam het bericht van de directeur zelf,dus dat zit wel goed.
Kort samengevat:wij hebben van dezelfde man (= directeur)al drie e-mailen gehad sinds 10 juni en nog altijd geen aansluiting op het eind mei gevraagde dubbeltarief.
Straks zingen we kerstliedjes en is Dirk Jan van Roest met vacantie en hebben we nog altijd geen dubbeltarief.