Nu voor 3e maal andere CV ketel
Geplaatst: 14 jun 2020 10:56
Vorig jaar hebben we op advies van onze installateur voor een Remeha Ace cv ketel gekozen, al vrij snel kwam er een zeer irritante geratel naar voren welke we graag opgelost wilden hebben omdat de ketel in de berging bij de keuken/woonkamer hangt.
De 1e service monteur van Remeha had het nog nooit meegemaakt, ook de 2e en 3e en 4e monteur hadden het nog nooit eerder meegemaakt, pas bij collega nr 5 gingen ze in een groepsapp informeren bij collega's, daar werd toen duidelijk dat het wel eens eerder voorkwam, echter nog steeds sporadisch.
De installateur heeft zich meteen gemeld, is zeker 5 maal langs gekomen, ook de Remeha service monteurs zijn zeker 6 maal langs gekomen totdat ik het uiteindelijk zo beu was dat ik een andere cv ketel eiste, deze is na overleg in februari van dit jaar geplaatst.
3-4 weken later belde Remeha of de klachten waren verdwenen, ik gaf als antwoord dat het vooralsnog het er op leek dat het euvel was verholpen, maar korte tijd later kwam hetzelfde euvel weer terug.
Opnieuw is deze week een Service monteur van Remeha langsgekomen, na weer de nodige onderzoeken en geluister naar de ketel en heel veel bellen met het kantoor van Remeha is er nu voor de 3e besloten om een andere cv ketel te plaatsen, dit keer een ander type en model om herhaling ( hopelijk ) te voorkomen.
Moeten wij als consument nu akkoord gaan met omwisseling van opnieuw een Remeha cv ketel, of mogen we als consument ook teruggaaf van gemaakte kosten voor de cv ketel terug eisen?
Eerlijk gezegd zijn wij alle bezoeken en ellende meer dan zat, en hebben dan ook weinig vertrouwen in het merk Remeha!
De 1e service monteur van Remeha had het nog nooit meegemaakt, ook de 2e en 3e en 4e monteur hadden het nog nooit eerder meegemaakt, pas bij collega nr 5 gingen ze in een groepsapp informeren bij collega's, daar werd toen duidelijk dat het wel eens eerder voorkwam, echter nog steeds sporadisch.
De installateur heeft zich meteen gemeld, is zeker 5 maal langs gekomen, ook de Remeha service monteurs zijn zeker 6 maal langs gekomen totdat ik het uiteindelijk zo beu was dat ik een andere cv ketel eiste, deze is na overleg in februari van dit jaar geplaatst.
3-4 weken later belde Remeha of de klachten waren verdwenen, ik gaf als antwoord dat het vooralsnog het er op leek dat het euvel was verholpen, maar korte tijd later kwam hetzelfde euvel weer terug.
Opnieuw is deze week een Service monteur van Remeha langsgekomen, na weer de nodige onderzoeken en geluister naar de ketel en heel veel bellen met het kantoor van Remeha is er nu voor de 3e besloten om een andere cv ketel te plaatsen, dit keer een ander type en model om herhaling ( hopelijk ) te voorkomen.
Moeten wij als consument nu akkoord gaan met omwisseling van opnieuw een Remeha cv ketel, of mogen we als consument ook teruggaaf van gemaakte kosten voor de cv ketel terug eisen?
Eerlijk gezegd zijn wij alle bezoeken en ellende meer dan zat, en hebben dan ook weinig vertrouwen in het merk Remeha!