KPN Direct ADSL
Geplaatst: 05 aug 2004 15:00
Het opzeggen van uw ADSL aansluiting bij Tiscali of Wanadoo resulteert sinds enige tijd automatisch in een of meerdere telefoontjes van een CALLCENTER van KPN met de vraag 'kom bij ons wij zijn goedkoper...'
Telefonisch wordt er een aanbieding gedaan van 5 Maanden (VIJF!) maanden gratis ADSL internetten voor klanten van TISCALI of WANADOO.
Ik was al zo slim vooraf eea schriftelijk op papier te vragen.... doch wat blijkt tot mijn stomme verbazing: ze sluiten me gewoon over naar hun eigen ADSL lijn terwijl ik nog voor Tiscali betaal. Weg email....
Want... ohja, dat waren we ff vergeten bij de KPN, emailverkeer ondersteunen we niet via Direct ADSL.
Enne, die 5 maanden blijken er op papier plots 2 te zijn. Helpdeskmedewerkers en klantenservice hebben nog nooit gehoord van 5 maanden gratis internet als aanbod....
Helemaal leuk wordt het pas wanneer je vervolgens via hun 0900 nummer (a 10 cpm) kunt gaan proberen de boel ongedaan gemaakt te krijgen... Na 4 uur bellen is er nog niemand instaat de boel ongedaan te maken, zelfs de onvriendelijke medewerkster van de klantenservice is hiertoe niet instaat....
Gaat gister mijn mobieltje (Hi prepay)... KPN aan de lijn of ik niet veel beter kan overstappen op KPN mobiel want ze hebben een interessante aanbieding en aangezien ik gemiddeld voor 20 euro per maand opwaardeer volgens hun informatie....
Eerst eea op papier opsturen naar u??? Nee, helaas dat gaat niet....
Kortom zoals Freerecordshop al eerder concludeerde:
KPN houdt er een zeer agressieve benadering op na, waren ze maar zo agressief bij hun klantenservice
Telefonisch wordt er een aanbieding gedaan van 5 Maanden (VIJF!) maanden gratis ADSL internetten voor klanten van TISCALI of WANADOO.
Ik was al zo slim vooraf eea schriftelijk op papier te vragen.... doch wat blijkt tot mijn stomme verbazing: ze sluiten me gewoon over naar hun eigen ADSL lijn terwijl ik nog voor Tiscali betaal. Weg email....
Want... ohja, dat waren we ff vergeten bij de KPN, emailverkeer ondersteunen we niet via Direct ADSL.
Enne, die 5 maanden blijken er op papier plots 2 te zijn. Helpdeskmedewerkers en klantenservice hebben nog nooit gehoord van 5 maanden gratis internet als aanbod....
Helemaal leuk wordt het pas wanneer je vervolgens via hun 0900 nummer (a 10 cpm) kunt gaan proberen de boel ongedaan gemaakt te krijgen... Na 4 uur bellen is er nog niemand instaat de boel ongedaan te maken, zelfs de onvriendelijke medewerkster van de klantenservice is hiertoe niet instaat....
Gaat gister mijn mobieltje (Hi prepay)... KPN aan de lijn of ik niet veel beter kan overstappen op KPN mobiel want ze hebben een interessante aanbieding en aangezien ik gemiddeld voor 20 euro per maand opwaardeer volgens hun informatie....
Eerst eea op papier opsturen naar u??? Nee, helaas dat gaat niet....
Kortom zoals Freerecordshop al eerder concludeerde:
KPN houdt er een zeer agressieve benadering op na, waren ze maar zo agressief bij hun klantenservice