Bizarre contacten met UPS, slechte tent!!!I
Geplaatst: 08 dec 2020 18:02
Ik heb een groot probleem met UPS. Zij reageren niet of niet correct en ik krijg mijn zending maar niet.
Onderstaand e.e.a ter illustrtaie. WAt kan ik nog doen???
+++++++++++Mijn Klacht:
Vandaag 3 -12 -2020 belde ik, nadat ik door tig(!) menu’s heen moest met de klantenservice van UPS. Nou ja service…. Probleem is als volgt. Vandaag zou mijn pakket afgleverd worden volgens een door hen aan mij verzonden e-mail. Check op de site van UPS gaf aan dat er een Reschedule Delivery Requested gedaan zou zijn. Dat heb ik niet! Maar ik wil graag weten hoe dit komt en vooral waneer het wel bezorgd wordt.De dame die ik om 15.20 aan de lijn had (gesprek is opgenomen) kwam niet verder dan ik weet het ook niet, ik zou afwachten excuses. Dit bleek haar mantra. Gevraagd of zij mij kon doorverbinden met iemand die het wel weet. Verder dan haar matra kwam ze niet en nadat ze zei “het zal wel morgen” zijn hing ze op met “nou dag hoor!” Zeer onebeschoft, zeer ondeskundig en totaal niet geholpen. Wat een slechte tent dat UPS!!
Gewenste Oplossing:
Dat A: UPS zijn eigen berichtgeving nakomt B) De medewerkers een antwoord geven op je vraag C) mij uitgelegd wordt hoe het kan dat iets wat ik NIET gevraagd heb wel als zodanig gemeld wordt. D) UPS mij laat weten waneer het nou WEL bezorgd wordt!! Ik zou graag de betreffende teamleider spreken en samen het gesprek na luisteren,. Dit kan echt niet!!!
Reageer als bedrijf
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
UPS
Heeft op 03 december 2020 om 16:41 geantwoord
Geboden Oplossing:
Hi Henk, ontzettend bedankt voor je bericht.
Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het zo gelopen is, en ik zou je graag verder helpen. Hiervoor heb ik echter een trackingnummer nodig, zodat ik ook daadwerkelijk met je mee kan kijken. Zonder trackingnummer kan ik helaas niets voor je betekenen.
Met vriendelijke groet,
P., UPS Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Trackingnummer 1Z1512946872543893
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Inmiddels is nog gekkerf! Nu zie het volgende: ====Nieuwe afleverdatum aangevraagd Dit pakket wordt vastgehouden voor een toekomstige afleverdatum.==== Ik wil gewoon mijn pakket zoals door jullie aangekondigd!!!! Was al niet op 3-12, zoals wel aangegeven, nu dus blijkbaar ook niet op 4-12 zoals door de"dame"van de klantenservice toegezegd!
henkhaar
Heeft op 07 december 2020 om 17:28 geantwoord
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
FACEBOOK CHAT
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
08:16
Hi Henk, je pakket lijkt vast te blijven staan. Excuses voor het ongemak. Ik raad je aan contact met de verzender hier over op te nemen. Hopelijk kan het snel worden doorgezet, of heeft die een andere oplossing voor je.
10:48
Wat betekend dat "vast te blijven staan"Waarom is dat? Levert het nou eens gewoon af zoals de verzender betaald heeft!
Ja, Henk, dat is ook wel de bedoeling natuurlijk. Met dat het pakket vast staat bedoel ik dat het al enige tijd niet meer te traceren is in mijn systeem.
Ah, kijk, Jullie zijn het dus kwijt! Waarom duurt het nou zolang voordat dat vertelt wordt.
Oké, als jij het zo wilt noemen, is dat ook prima.
Huh?? JUILLIE KUNNEN HET NIET MEER VINDEN!!! Dt heet in normaal Nederlands kwijt!! Stelletje prutrsers!!!! Onvoorstelbaar dit. Hier is zeker het laatser woord niet over gezegd
===============================================================
Wie o wie kan mij verder helpen?
Onderstaand e.e.a ter illustrtaie. WAt kan ik nog doen???
+++++++++++Mijn Klacht:
Vandaag 3 -12 -2020 belde ik, nadat ik door tig(!) menu’s heen moest met de klantenservice van UPS. Nou ja service…. Probleem is als volgt. Vandaag zou mijn pakket afgleverd worden volgens een door hen aan mij verzonden e-mail. Check op de site van UPS gaf aan dat er een Reschedule Delivery Requested gedaan zou zijn. Dat heb ik niet! Maar ik wil graag weten hoe dit komt en vooral waneer het wel bezorgd wordt.De dame die ik om 15.20 aan de lijn had (gesprek is opgenomen) kwam niet verder dan ik weet het ook niet, ik zou afwachten excuses. Dit bleek haar mantra. Gevraagd of zij mij kon doorverbinden met iemand die het wel weet. Verder dan haar matra kwam ze niet en nadat ze zei “het zal wel morgen” zijn hing ze op met “nou dag hoor!” Zeer onebeschoft, zeer ondeskundig en totaal niet geholpen. Wat een slechte tent dat UPS!!
Gewenste Oplossing:
Dat A: UPS zijn eigen berichtgeving nakomt B) De medewerkers een antwoord geven op je vraag C) mij uitgelegd wordt hoe het kan dat iets wat ik NIET gevraagd heb wel als zodanig gemeld wordt. D) UPS mij laat weten waneer het nou WEL bezorgd wordt!! Ik zou graag de betreffende teamleider spreken en samen het gesprek na luisteren,. Dit kan echt niet!!!
Reageer als bedrijf
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
UPS
Heeft op 03 december 2020 om 16:41 geantwoord
Geboden Oplossing:
Hi Henk, ontzettend bedankt voor je bericht.
Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het zo gelopen is, en ik zou je graag verder helpen. Hiervoor heb ik echter een trackingnummer nodig, zodat ik ook daadwerkelijk met je mee kan kijken. Zonder trackingnummer kan ik helaas niets voor je betekenen.
Met vriendelijke groet,
P., UPS Klantenservice
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Trackingnummer 1Z1512946872543893
Reactie van de melder van de klacht henkhaar
4 dagen geleden - Inmiddels is nog gekkerf! Nu zie het volgende: ====Nieuwe afleverdatum aangevraagd Dit pakket wordt vastgehouden voor een toekomstige afleverdatum.==== Ik wil gewoon mijn pakket zoals door jullie aangekondigd!!!! Was al niet op 3-12, zoals wel aangegeven, nu dus blijkbaar ook niet op 4-12 zoals door de"dame"van de klantenservice toegezegd!
henkhaar
Heeft op 07 december 2020 om 17:28 geantwoord
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
FACEBOOK CHAT
Hallo UPS,
Hierbij mijn trackingsnummer: Trackingnummer
1Z1512946872543893.
Had dit reeds eerder gepost maar blijkbaar iets niet goed gegaan.
Overigens is wederom de belofte NIET nagekomen. De door de eerder aangehaalde dame van de klanteservice (ahum...) genoemde datum van 4-12 is ook weer niet nagekomen!! Inmiddels is het 7 december en ik heb in t geheel NIETS!!! niks, noppie, nada vernomen. Wat een puinbak bij jullie!!!!
08:16
Hi Henk, je pakket lijkt vast te blijven staan. Excuses voor het ongemak. Ik raad je aan contact met de verzender hier over op te nemen. Hopelijk kan het snel worden doorgezet, of heeft die een andere oplossing voor je.
10:48
Wat betekend dat "vast te blijven staan"Waarom is dat? Levert het nou eens gewoon af zoals de verzender betaald heeft!
Ja, Henk, dat is ook wel de bedoeling natuurlijk. Met dat het pakket vast staat bedoel ik dat het al enige tijd niet meer te traceren is in mijn systeem.
Ah, kijk, Jullie zijn het dus kwijt! Waarom duurt het nou zolang voordat dat vertelt wordt.
Oké, als jij het zo wilt noemen, is dat ook prima.
Huh?? JUILLIE KUNNEN HET NIET MEER VINDEN!!! Dt heet in normaal Nederlands kwijt!! Stelletje prutrsers!!!! Onvoorstelbaar dit. Hier is zeker het laatser woord niet over gezegd
===============================================================
Wie o wie kan mij verder helpen?