Airconditioning bij Binkklimaat: slechte communicatie, komen beloftes niet na
Geplaatst: 17 mei 2021 11:25
We hebben vorig jaar maart multi-splits besteld en een deel hiervan is geleverd. Echter zijn we tot op de dag van vandaag nog steeds bezig om de overige airco's te laten plaatsen, maar communicatie met dit bedrijf is niet te doen. Ze maken beloftes die ze niet kunnen waarmaken. Wij zijn erg geduldige mensen, maar als je dan vervolgens op hun instagram kijkt en er weer recent een "binkie" is geplaatst, kookt ons bloed!
Dit hebben we naar Bink gestuurd via mail na eerst telefonisch contact te hebben gehad:
Na diverse contactmomenten en vele frustraties verder is ons ijzeren geduld zodanig beschadigd dat we afzien van verdere zaken met jullie. Het bedrag van €2.697,00 dat we betaald hebben aan jullie, zien we graag voor een deel teruggestort. We hebben betaald voor 1 buitenunit en 2 binnenunits van Mitsubishi inclusief montage en hebben uiteindelijk 1 binnen en 1 buiten unit mogen ontvangen van LG, welke ook nog eens goedkoper is. We betreuren dit enorm en hadden alle begrip voor de ontstane situatie rondom Corona, maar de communicatie heeft ernstig gefaald en geduldig zoals we zijn, zijn we nu echt niet meer.
Wij weten nu even niet meer wat me moeten doen.
Dit hebben we naar Bink gestuurd via mail na eerst telefonisch contact te hebben gehad:
Na diverse contactmomenten en vele frustraties verder is ons ijzeren geduld zodanig beschadigd dat we afzien van verdere zaken met jullie. Het bedrag van €2.697,00 dat we betaald hebben aan jullie, zien we graag voor een deel teruggestort. We hebben betaald voor 1 buitenunit en 2 binnenunits van Mitsubishi inclusief montage en hebben uiteindelijk 1 binnen en 1 buiten unit mogen ontvangen van LG, welke ook nog eens goedkoper is. We betreuren dit enorm en hadden alle begrip voor de ontstane situatie rondom Corona, maar de communicatie heeft ernstig gefaald en geduldig zoals we zijn, zijn we nu echt niet meer.
Wij weten nu even niet meer wat me moeten doen.