Zeer slechte aftersales bij EVBOX
Geplaatst: 04 mei 2022 13:06
Sinds half februari van dit jaar kan ik niet meer laden met mijn EVBox (home). De box staat constant in storing. Heeft iemand anders deze ervaring ook, en wat er eventueel zelf aan te doen is?
Uiteraard EVBox gebeld en gemaild. En ook wel iemand gesproken, maar daarna houd het op. Na het maken van een melding wordt deze zgn. geëscaleerd naar EVBox zelf (1e lijn helpdesk is een extern bedrijf). Na de escalatie van de melding wordt het echter stil. EVbox (2e lijn support) reageert niet of nauwelijks op meldingen. Laat staan dat ze worden oplost. Ik heb kort gesproken met een medewerker van deze 2e lijn helpdeks, en deze persoon beloofd gouden bergen qua oplossing. Maar inmiddels 3 maanden verder is er nog helemaal niets op gelost.
Ook is de betreffende medewerker niet meer te bereiken via de mail, er wordt nergens meer op gereageerd. Ook hier de vraag heeft iemand anders ook zo een slechte ervaring met EVBox support?
Kijk dat iets misschien niet snel op te lossen is begrijp ik ook wel, maar communiceer dat dan! nu weet ik niet waar ik toe ben. Inmiddels bel ik nu dan ook maar een keer of 3 per week, en wordt het dossier voor de zoveelste keer aangevuld. Maar een oplossing blijft vooralsnog uit!
Uiteraard EVBox gebeld en gemaild. En ook wel iemand gesproken, maar daarna houd het op. Na het maken van een melding wordt deze zgn. geëscaleerd naar EVBox zelf (1e lijn helpdesk is een extern bedrijf). Na de escalatie van de melding wordt het echter stil. EVbox (2e lijn support) reageert niet of nauwelijks op meldingen. Laat staan dat ze worden oplost. Ik heb kort gesproken met een medewerker van deze 2e lijn helpdeks, en deze persoon beloofd gouden bergen qua oplossing. Maar inmiddels 3 maanden verder is er nog helemaal niets op gelost.
Ook is de betreffende medewerker niet meer te bereiken via de mail, er wordt nergens meer op gereageerd. Ook hier de vraag heeft iemand anders ook zo een slechte ervaring met EVBox support?
Kijk dat iets misschien niet snel op te lossen is begrijp ik ook wel, maar communiceer dat dan! nu weet ik niet waar ik toe ben. Inmiddels bel ik nu dan ook maar een keer of 3 per week, en wordt het dossier voor de zoveelste keer aangevuld. Maar een oplossing blijft vooralsnog uit!