Bizarre ervaring met Sungevity
Geplaatst: 03 mei 2023 09:33
Wachten sinds november op reparatie. 1 mei zouden ze komen met nieuwe omvormer. We hadden een afspraak op 1 mei 9 uur. Maar helaas geen monteur. Zie hieronder de afhandeling. Bizar!!!
10.45
Wat vervelend om te horen dat de monteur er om 10 uur nog niet was.
Ik heb hem zojuist gebeld, maar helaas krijg ik hem niet te pakken.
Ik ga op zoek naar een oplossing.
12.07
Zojuist heb ik hem eindelijk te pakken gekregen, zijn beugel was gesprongen waardoor hij naar de orthodontist moest.
Hij wordt aangesproken op het feit dat hij u en ons niet heeft geïnformeerd. Hij is nu onderweg, lukt het u nog om thuis te zijn over een halfuur/ uur?
Ik vind het erg vervelend dat het zo moet gaan, mijn excuses!
13.25
Via een collega hoorde ik dat de monteur nu aangeeft dat hij uw omvormer niet heeft. Eerder gaf hij aan dat deze wel was geleverd. Op dit moment kan ik hem niet bereiken. Heeft hij u gebeld of is hij inmiddels bij u?
Met vriendelijke groet,
13.45
Helaas kan de afspraak niet doorgaan. Ik vind het heel vervelend om u zo laat nog af te moeten zeggen.
Het is mij niet duidelijk waarom de omvormer niet aanwezig was, eerder gaf hij aan dat deze geleverd was.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug met een oplossing.
Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken!
Heel sneu voor de medewerkers om bij zo’n organisatie te moeten werken. Zij zijn de dupe vh wanbeleid.
10.45
Wat vervelend om te horen dat de monteur er om 10 uur nog niet was.
Ik heb hem zojuist gebeld, maar helaas krijg ik hem niet te pakken.
Ik ga op zoek naar een oplossing.
12.07
Zojuist heb ik hem eindelijk te pakken gekregen, zijn beugel was gesprongen waardoor hij naar de orthodontist moest.
Hij wordt aangesproken op het feit dat hij u en ons niet heeft geïnformeerd. Hij is nu onderweg, lukt het u nog om thuis te zijn over een halfuur/ uur?
Ik vind het erg vervelend dat het zo moet gaan, mijn excuses!
13.25
Via een collega hoorde ik dat de monteur nu aangeeft dat hij uw omvormer niet heeft. Eerder gaf hij aan dat deze wel was geleverd. Op dit moment kan ik hem niet bereiken. Heeft hij u gebeld of is hij inmiddels bij u?
Met vriendelijke groet,
13.45
Helaas kan de afspraak niet doorgaan. Ik vind het heel vervelend om u zo laat nog af te moeten zeggen.
Het is mij niet duidelijk waarom de omvormer niet aanwezig was, eerder gaf hij aan dat deze geleverd was.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug met een oplossing.
Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken!
Heel sneu voor de medewerkers om bij zo’n organisatie te moeten werken. Zij zijn de dupe vh wanbeleid.