Pagina 1 van 2
Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 05 mar 2025 17:33
door twan siemons
Ik heb op 17-2-2025 mijn kpn abonnement verlengt via gsmweb.nl en het gekozen toestel een paar dagen betaald omdat kpn de aanvraag had goed gekeurd, maar nu na bijna 3 weken nog steeds geen toestel ontvangen.
Na 2x een mail gestuurd te hebben waarop NIET word gereageers maar gebelt.
Na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die zei dat er wat fout was gegaan en het toestel alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou op Maandag 3-3-2025 een track&trace code ontvangen dat ze het toestel verstuurd zouden hebben.
Niet dus, zelfs de directeur een mail gestuurd en je raadt het al, wederom geen reactie.
Ik heb ook de recensies pas gelezen nadat ik gebeld had en die zijn om te huilen, heel veel klachten over niet verstuurde toestellen en geen reactie.
Wat kan ik doen om mijn toestel alsnog te ontvangen of van het contract af te komen.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 10:05
door Dirkie
twan siemons schreef: ↑05 mar 2025 17:33
Ik heb op 17-2-2025 mijn kpn abonnement verlengt via gsmweb.nl en het gekozen toestel een paar dagen betaald omdat kpn de aanvraag had goed gekeurd, maar nu na bijna 3 weken nog steeds geen toestel ontvangen.
Na 2x een mail gestuurd te hebben waarop NIET word gereageers maar gebelt.
Na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die zei dat er wat fout was gegaan en het toestel alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou op Maandag 3-3-2025 een track&trace code ontvangen dat ze het toestel verstuurd zouden hebben.
Niet dus,
zelfs de directeur een mail gestuurd en je raadt het al, wederom geen reactie.
Ik heb ook de recensies pas gelezen nadat ik gebeld had en die zijn om te huilen, heel veel klachten over niet verstuurde toestellen en geen reactie.
Wat kan ik doen om mijn toestel alsnog te ontvangen of van het contract af te komen.
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken. Ik zou gewoon weer contact opnemen de helpdesk en vragen waarom het toestel nog steeds niet verstuurd is. En daarbij aangeven dat het toestel onderdeel uitmaakt van de verlenging. Als er geen toestel geleverd wordt houden zij zich niet aan de afspraak en kun jij de afspraak ook opzeggen. Weet niet of dit ook echt zo is maar een beetje vriendelijk bluffen kan geen kwaad
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 10:08
door BL2
Eerst één tip, de juiste volgorde is eerst de recensies lezen een daar naar handelen.
Hopelijk met de Creditcard besteld, dan kan je het bedrag betrekkelijk eenvoudig terug krijgen.
En anders zelf een laatste ingebrekestelling zenden en het geld terugvorderen.
Wel bijzonder dat je graag via KPN belt, maar dan in zee gast met zo'n twijfelachtig bedrijf voor je telefoon.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 10:10
door twan siemons
Ik heb vandaag maar weer gebeld, ze zouden morgen weer een track&trace code sturen maar heb er weinig vertrouwen in.
Heb wel aangegeven als ze niets sturen ik dan juridische stappen ga ondernemen.
Ben benieuwd.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 12:09
door Speedy123
Dirkie schreef: ↑06 mar 2025 10:05
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken.
Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 12:14
door Moneyman
Speedy123 schreef: ↑06 mar 2025 12:09
Dirkie schreef: ↑06 mar 2025 10:05
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken.
Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
Bij een bedrijf wat al tientallen jaren bestaat en tientallen medewerkers heeft, is die kans nihil.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 13:29
door Morgan le Fay
Daarom koop ik dus mijn toestel apart zonder een abo en rechtstreeks ophalen in de winkel.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 13:48
door Dirkie
Morgan le Fay schreef: ↑06 mar 2025 13:29
Daarom koop ik dus mijn toestel apart zonder een abo en rechtstreeks ophalen in de winkel.
Of nog beter rechtstreeks bij de fabrikant met meestal mooie kortingen en acties.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 06 mar 2025 15:31
door twan siemons
Dit was ook de eerste en laatste keer dat ik dit doe, voortaan weer gewoon via kpn, geen gedoe en gelijk het toestel.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 00:18
door Justmeagain
Ik heb in de afgelopen jaren voor mezelf en het gezin meerdere toestellen bij Belsimpel gekocht. Maar dan gewoon losse toestellen zonder abonnement. Service 1x nodig gehad en die was prima.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 12:13
door Nevyn
Dirkie schreef: ↑06 mar 2025 13:48
Morgan le Fay schreef: ↑06 mar 2025 13:29
Daarom koop ik dus mijn toestel apart zonder een abo en rechtstreeks ophalen in de winkel.
Of nog beter rechtstreeks bij de fabrikant met meestal mooie kortingen en acties.
Heb dit een paar keer geprobeerd, maar ben altijd een stuk goedkoper als ik mijn Apple via de provider koop.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 17:18
door Consumenneke
Speedy123 schreef: ↑06 mar 2025 12:09
]Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
De
oprichter zit lekker in de zon.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 17:49
door Moneyman
Consumenneke schreef: ↑07 mar 2025 17:18
Speedy123 schreef: ↑06 mar 2025 12:09
]Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
De
oprichter zit lekker in de zon.
Dat lees ik niet in dat artikel. De tent is volgens mij nog steeds van hen, ze werken er gewoon nog.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 17:57
door Thijs124
Staat er dan in dat hij op vakantie is? Of surregeer je iets anders? Het artikel zit achter een betaalmuur dus kunnen we alleen op de reacties afgaan.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 22:46
door Moneyman
Alsjeblieft removepaywall gebruikt, kan je ‘m gewoon lezen. Is overigens een artikel van 14 jaar oud.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 07 mar 2025 23:27
door Thijs124
Handig, removepaywall. Kende ik nog niet. Bedankt @MM. Tot enkele jaren geleden kopieerde ik de link naar een incognito tabblad. Dat werkt niet meer.
Goh, dacht ik nu heeft het consumenneke gevonden waar de boeven zich verstopt hebben met het geld van TS.
Dus helemaal geen consumenten oplossing. Alleen maar een op de naam gegoogeld verhaaltje. Ik had het kunnen weten.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 08 mar 2025 12:01
door Consumenneke
Thijs124 schreef: ↑07 mar 2025 17:57
Staat er dan in dat hij op vakantie is? Of surregeer je iets anders?
Surregesties zijn niet nodig. Jullie willen je eten klaarblijkelijk graag kleingesneden en voorgekauwd. Als je even doorgooglet zie je dat één van beide oprichters sinds afgelopen zomer 'met pensioen' is, oftewel waarschijnlijk
gecashed heeft.
Ik vermoed dat de redactie van Radar Forum geen interesse heeft in de persoonlijke zaken van oprichters, dus ik werk dat spoor hier niet uit. De enige reden waarom het relevant is, is dat iemand suggereert de directeur te bellen. Mensen hebben klaarblijkelijk geen idee hoe lang dit bedrijf al bestaat en wat de voorgeschiedenis is. De bedrijfscultuur waarin de klant wel of geen belangrijke plek heeft.
Weer op-topic nu?
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 08 mar 2025 12:24
door Thijs124
Dan ga die zaken van 14 jaar geleden ook niet zoeken en hier als de oplossing presenteren. De oprichter zit ook lekker in de zon. Dat suggereert dat hij met het geld van TS naar bijv Dubai is gevlucht. Dat brengt ook geen oplossing voor TS
. Ik heb een fout gemaakt daar wil ik me wel voor verontschuldigen. Dan hoef je dat nu niet meer te herhalen. Surregeren moet suggereren zijn. Sorry
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 08 mar 2025 13:40
door Leon71
Betaal een online aankoop altijd met een creditcard of met paypal, dan heb je altijd kopersbescherming en krijg je gegarandeerd je geld terug.
Ik begrijp dat je een nieuwe telefoon zo snel mogelijk in huis wilt hebben want het is toch een dure aankoop.
Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met GSM-web, ik heb er al meerdere keren een telefoon besteld.
Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.
Geplaatst: 08 mar 2025 15:25
door Speedy123
Moneyman schreef: ↑06 mar 2025 12:14
Speedy123 schreef: ↑06 mar 2025 12:09
Dirkie schreef: ↑06 mar 2025 10:05
Het sturen van een mail aan de directeur is zo ongeveer de enige actie die je hoeft te doen. Die houdt zich namelijk niet bezig met (problemen bij het) verzenden van zaken.
Bij een klein bedrijfje zoals GSMWEB heb je een grote kans dat de directeur zelf ook gewoon de helpdesk en de verkoopafdeling aanstuurt.
Bij een bedrijf wat al tientallen jaren bestaat en tientallen medewerkers heeft, is die kans nihil.
Volgens de KvK hebben ze 35 medewerkers. Er zullen dus echt niet veel management lagen bestaan bij GSMWEB. Dus prima om de directeur aan te schrijven.