holland en barret bestelling
Geplaatst: 22 jun 2026 22:56
Ook goede avond,ik heb geen groot probleem,vraag me alleen af wat ik het beste kan doen,heb 16 juni een bestelling met glutenvrije produkten gedaan bij hun
Het is niet zo een enorm bedrag,maar het is wel voedsel
Nog altijd staat er ingepakt voor verzending,uiterlijk de 20 zou dat pakje hier zijn
Wat zouden jullie doen?
Annuleren en opnieuw bestellen?
Of loop ik dan het risico nog veel langer te wachten?
Naar een winkel van hun gaan is geen optie voor me,gaat lichamelijk niet
Het is niet zo een enorm bedrag,maar het is wel voedsel
Nog altijd staat er ingepakt voor verzending,uiterlijk de 20 zou dat pakje hier zijn
Wat zouden jullie doen?
Annuleren en opnieuw bestellen?
Of loop ik dan het risico nog veel langer te wachten?
Naar een winkel van hun gaan is geen optie voor me,gaat lichamelijk niet