holland en barret bestelling

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
wikop

holland en barret bestelling

Bericht door wikop »

Ook goede avond,ik heb geen groot probleem,vraag me alleen af wat ik het beste kan doen,heb 16 juni een bestelling met glutenvrije produkten gedaan bij hun

Het is niet zo een enorm bedrag,maar het is wel voedsel
Nog altijd staat er ingepakt voor verzending,uiterlijk de 20 zou dat pakje hier zijn
Wat zouden jullie doen?
Annuleren en opnieuw bestellen?
Of loop ik dan het risico nog veel langer te wachten?
Naar een winkel van hun gaan is geen optie voor me,gaat lichamelijk niet

riddert
Beste antwoord
Gekozen door wikop

Re: holland en barret bestelling

door riddert » 25 jun 2026 12:41

Is het pakket er al?
witte angora

Bericht door witte angora »

Ik zou nog even wachten. De 20e is zaterdag, best kans dat er geen bezorger beschikbaar is. Maandag's wordt er volgens mij ook niet zo heel veel bezorgd. Dikke kans dat het morgen op de stoep staat.

Je kan er natuurlijk altijd even een mailtje aan wagen richting Holland & Barret. Als er iets niet goed gaat zijn zij uiteindelijk verantwoordelijk.

De Posthoorn

Bericht door De Posthoorn »

Dit staat er op hun site: Door het succes van onze H&B Dagen ontvangen wij momenteel meer online orders en vragen. Ons team doet er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen en alle online bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Wij vragen daarom om je geduld en begrip.

wikop

Bericht door wikop »

Dank je wel,de besteldatum was trouwens de 16e,en ik weet nu dat er een staking is,de mail antwoorden ze ook niet op trouwens

wikop

Bericht door wikop »

Jij ook bedankt posthoorn,ik snap nu dat er een staking is bij hun,ik wacht nog 2 of 3 dagen,als dan niks gewijzigd is annuleer ik

Seinhuis

Bericht door Seinhuis »

Ik zou zeggen, indien je de bestelling snel nodig hebt, bellen of chatten met klantenservice https://help.hollandandbarrett.nl/hc/nl/requests/new

wikop

Bericht door wikop »

Ga het morgen zo proberen seinhuis,dank je wel,want vanmiddag was er al niemand meer

wikop

Bericht door wikop »

Ondertussen echt irritant,bereiken kun je ze niet,hun chat zegt steeds iets anders,nu weer dat alles maximaal een week onderweg kan zij,wat na de 16 e besteld is,tot en met de 16e moet er al zijn,mail reageren ze niet,en de bestelling blijft maar staan

wikop

Bericht door wikop »

Klaar voor verzending
Uiterlijke bezorgdatum zaterdag 20e juni
Voorbereiden
Verzonden
Bezorgd
Laatste update
16/06/26
Je bestelling is verpakt en klaar voor verzending. We laten je weten wanneer het onderweg is.
Details van je bezorging

wikop

Bericht door wikop »

Nog leuker,krijg net een mail of ik de produkten wil beoordelen.........

witte angora

Bericht door witte angora »

Dan zou ik zeggen: 'gebakken lucht'.

wikop

Bericht door wikop »

Geprobeerd.gaat ook niet,ik kan alleen maar de produkten sterren geven,slimmerds,het zijn nieuwe produkten voor mij op het gebied van glutenvrij,maar ik heb ze net ook op trustpilot gezet

wikop

Bericht door wikop »

Ik heb eindelijk iemand aan de telefoon gehad,enige wat daar uit kwam is,dat alle bestellingen binnen 7 dagen geleverd moeten zijn,en dat de mijne nog ingepakt is voor verzending,troel,17 en 7 is 23,dacht ik,maar zo ben ik niet opgevoed
Wel heb ik gezegd dat ik maximaal nog 2 dagen wacht,en anders anuleer
Dat kan niet zei ze,nou,ik zie toch duidelijk die knop staan,nee zei ze,dan weigert u het pakje maar aan de deur,hoe ziet ze dat voor zich?ik heb een pakketbox,en of ik dan trouwens mijn geld terug krijg?
Het vertrouwen is weg,en ik bestelde daar zo vaak,hun assortiment glutenvrij is zo enorm groot

Moneyman

Bericht door Moneyman »

Even ademhalen hoor... dat er één keer iets fout gaat in een periode dat er ook een staking is geweest is toch ook weer niet zó'n groot probleem...? Dan kan je echt nergens meer bestellen.

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

wikop schreef:
24 jun 2026 10:30
,troel,17 en 7 is 23,dacht ik,maar zo ben ik niet opgevoed
Maar goed dat u dat niet gezegd hebt

De Posthoorn

wikop schreef:
24 jun 2026 10:30
Ik heb eindelijk iemand aan de telefoon gehad,enige wat daar uit kwam is,dat alle bestellingen binnen 7 dagen geleverd moeten zijn,en dat de mijne nog ingepakt is voor verzending,troel,17 en 7 is 23,dacht ik,maar zo ben ik niet opgevoed
Wel heb ik gezegd dat ik maximaal nog 2 dagen wacht,en anders anuleer
Dat kan niet zei ze,nou,ik zie toch duidelijk die knop staan,nee zei ze,dan weigert u het pakje maar aan de deur,hoe ziet ze dat voor zich?ik heb een pakketbox,en of ik dan trouwens mijn geld terug krijg?
Het vertrouwen is weg,en ik bestelde daar zo vaak,hun assortiment glutenvrij is zo enorm groot
Nou nou, 1x gaat er iets niet goed en meteen alle vertrouwen weg? Het is de actie die blijkbaar zoveel kopers aantrok waardoor ze het allemaal niet aan konden. Beetje amateuristisch dat wel, maar hopelijk leren ze ervan voor een volgende keer. TIP: niets meer bestellen tijdens actieperioden.

Als je je geld terug wilt hebben, zul je het pakket moeten retourneren.

wikop

Bericht door wikop »

Je hebt gelijk,de woede overheerste,en ja16 en 7 is natuurlijk 23
Ik ben er nog niet helemaal uit,retourneren is voor mij een lastig verhaal door die pakketbox.ik heb poly neuropatie,dus staan wachten bij die box,of het pakket terug posten is geen optie,ik bestel noodgedwongen dus online,lopen naar een post pakket zit er ook niet in nu de straat hier al van maart open ligt,zie je me al met een rollator???
Wat trouwens bij bol beter geregeld is,die komen het ophalen,het ergste stoort me het totale gebrek aan communicatie en het behandelen alsof je een kind bent,tot en met het aanspreken aan toe,dat ze niet eens een poging doen om het op te lossen vind ik veel erger als de fout zelf

Morgan le Fay

Bericht door Morgan le Fay »

Moneyman schreef:
24 jun 2026 10:50
Even ademhalen hoor... dat er één keer iets fout gaat in een periode dat er ook een staking is geweest is toch ook weer niet zó'n groot probleem...? Dan kan je echt nergens meer bestellen.
Even een kritische kanttekening.
Heb de afgelopen 3 maanden 7 pakketten verstuurd of ontvangen.
3x niet ontvangen/bezorgd. De enige die moeite deed is PostNl geweest.
Na lang zoeken(14 dagen) kreeg ik het bewuste pakket brandschoon met maar 1 sticker retour .
Volgende dag bij DHL gebracht en jawel 1 dag later aangekomen en uitgeleverd in Brussel. Schiet mij maar lek :?

De Posthoorn

Moneyman schreef:
Een staking? Van wie? H&B medewerkers? Want dit x ligt het probleem niet bij een bezorgdienst, maar bij H&B.

Moneyman

Bericht door Moneyman »

De Posthoorn schreef:
24 jun 2026 13:44
Moneyman schreef:
Een staking? Van wie? H&B medewerkers? Want dit x ligt het probleem niet bij een bezorgdienst, maar bij H&B.
Jep, die hebben afgelopen weekend gestaakt.

Plaats reactie