holland en barret bestelling

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
wikop
Berichten: 492
Lid geworden op: 28 jun 2024 11:41

holland en barret bestelling

Ongelezen bericht door wikop »

Ook goede avond,ik heb geen groot probleem,vraag me alleen af wat ik het beste kan doen,heb 16 juni een bestelling met glutenvrije produkten gedaan bij hun

Het is niet zo een enorm bedrag,maar het is wel voedsel
Nog altijd staat er ingepakt voor verzending,uiterlijk de 20 zou dat pakje hier zijn
Wat zouden jullie doen?
Annuleren en opnieuw bestellen?
Of loop ik dan het risico nog veel langer te wachten?
Naar een winkel van hun gaan is geen optie voor me,gaat lichamelijk niet

witte angora
Berichten: 30752
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: holland en barret bestelling

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zou nog even wachten. De 20e is zaterdag, best kans dat er geen bezorger beschikbaar is. Maandag's wordt er volgens mij ook niet zo heel veel bezorgd. Dikke kans dat het morgen op de stoep staat.

Je kan er natuurlijk altijd even een mailtje aan wagen richting Holland & Barret. Als er iets niet goed gaat zijn zij uiteindelijk verantwoordelijk.

Plaats reactie