Pagina 1 van 1

Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Geplaatst: 09 nov 2004 19:51
door Emilio
Een goed begin is het halve werk. Na het bestellen van ADSL direct krgen we snel de modem en cd rom opgestuurd. Binnen een week was het e.e.a. binnen. Dat was in juli. Pas eind augustus kregen we voor het eerst verbinding. Door een medewerker van wanadoo is destijds verteldĀ± zolang je niet online bent hoeft er niets te worden betaald. Helaas hebben wij toch geconstateerd dat er in juli al een bdrag was afgeschreven. De klachtenbrief is in de maak.
Tot mijn verbazing heeft wanadoo onlangs groot onderhoud gepleegd aan het netwerk+ en ja hoor de verbinding ligt er al 1,5 week uit. De telefonische bereikbaarheid is beschamend na verschillende pogingen van 40/50 minuten wachten gebeurt er nog niets, behalve het mooie deuntje we could be heroes. Inderdaad could be! Helemaal teleurstellend als je bedenkt dat de lijn 10 cent per minuut kost en ik nul kommo nul procent wijzer ervan geworden ben omdat je niemand te spreken krijgt. Voor een ieder die het wil weten , begin niet aan WANADOO. Indien er niet snel een oplossing komt wil ik mijn abonnement wegens wanprestatie opzeggen.

Re: Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Geplaatst: 10 nov 2004 12:44
door Gast
Vreemd, ik gebruik wanadoo adsl al 4 jaar en heb in die 4 jaar maar 2 storingen meegemaakt waardoor Internet het hier niet deed :!:

Re: Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Geplaatst: 11 nov 2004 07:57
door theetje
ook wij hebben Internet Adsl Wanadoo lite maar helemaal geen problemen. De aansluiting thuis ging perfect, tekening was duidelijk en overzichtelijk en ook de rest met de verbinding met kpn verliep goed. Verder ook geen problemen en kunnen altijd on-line gaan

Re: Klachtenservice Wanadoo hopeloos

Geplaatst: 15 nov 2004 11:11
door Radar
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie