Klachtenservice Wanadoo hopeloos
Geplaatst: 09 nov 2004 19:51
Een goed begin is het halve werk. Na het bestellen van ADSL direct krgen we snel de modem en cd rom opgestuurd. Binnen een week was het e.e.a. binnen. Dat was in juli. Pas eind augustus kregen we voor het eerst verbinding. Door een medewerker van wanadoo is destijds verteldĀ± zolang je niet online bent hoeft er niets te worden betaald. Helaas hebben wij toch geconstateerd dat er in juli al een bdrag was afgeschreven. De klachtenbrief is in de maak.
Tot mijn verbazing heeft wanadoo onlangs groot onderhoud gepleegd aan het netwerk+ en ja hoor de verbinding ligt er al 1,5 week uit. De telefonische bereikbaarheid is beschamend na verschillende pogingen van 40/50 minuten wachten gebeurt er nog niets, behalve het mooie deuntje we could be heroes. Inderdaad could be! Helemaal teleurstellend als je bedenkt dat de lijn 10 cent per minuut kost en ik nul kommo nul procent wijzer ervan geworden ben omdat je niemand te spreken krijgt. Voor een ieder die het wil weten , begin niet aan WANADOO. Indien er niet snel een oplossing komt wil ik mijn abonnement wegens wanprestatie opzeggen.
Tot mijn verbazing heeft wanadoo onlangs groot onderhoud gepleegd aan het netwerk+ en ja hoor de verbinding ligt er al 1,5 week uit. De telefonische bereikbaarheid is beschamend na verschillende pogingen van 40/50 minuten wachten gebeurt er nog niets, behalve het mooie deuntje we could be heroes. Inderdaad could be! Helemaal teleurstellend als je bedenkt dat de lijn 10 cent per minuut kost en ik nul kommo nul procent wijzer ervan geworden ben omdat je niemand te spreken krijgt. Voor een ieder die het wil weten , begin niet aan WANADOO. Indien er niet snel een oplossing komt wil ik mijn abonnement wegens wanprestatie opzeggen.