Multikabel die niets oplost
Geplaatst: 21 nov 2004 22:33
Beste lezers,
sinds december 2003 heb ik kabelinternet via Multikabel.
sinds juli 2004 ondervind ik problemen met deze aansluiting.
In het kort:
Ik heb etterlijke malen gebeld naar hun 'helpdesk' (0900) want op de 'klantenservice' (0800) willen ze je niet helpen als er iets mis is.
Deze gesprekken duren al met al iedere keer 20 tot 40 minuten. Het bellen moet ik via mijn enige telefoon: mijn pre-paid mobiel. Dat 0900 nummer kost normaal 10ct per minuut, door mijn pre-paid telefoon kost het mij 1,10 per minuut (!!)
Terugbellen doen ze niet, sinds juli 2004 heb ik last van trage verbindingen (5 kbps is dan veel), verbinding die constant wegvalt waardoor ik nooit een bestand kan downloaden omdat ik dan time-outs krijg.
Op e-mails reageren ze niet of nauwelijks.
Er zijn 7 monteurs langs geweest, monteur 1 verving de wandcontactdoos, monteur 2, 3, 4, 5, en 6 deden niets. "dit ligt niet bij ons, wij kunnen er niets aan doen", monteur 7 heeft hier 2,5 uur getest, doorgemeten en constateerde dat het probleem niet bij mij, mijn kabels of installatie ligt maar ergens anders, bij multikabel zelf dus.
Na een bezoek van een monteur krijg ik nooit terugkoppeling van Multikabel van: dit gaan we doen of: dit is het probleem, nee, ze verwachten dat het probleem is opgelost na het bezoek van de monteur (maar aangezien die niets heeft kunnen doen behalve doormeten is er niets opgelost ook!), resultaat: IK kan weer bellen naar het 0900 nummer.
Ze hebben een afspraak gemaakt waarvoor ik een vrije dag opnam, bleek de afspraak niet te bestaan omdat ik die met een monteur had gemaakt (de monteur bood mij aan: we komen maandag terug, dan kunnen we het oplossen). Ik kan geen nieuwe afspraak maken met de monteur, dus dat zou mijn fout zijn, kan ik WEER bellen met de helpdesk.
Al met al is het probleem nu nog steeds niet opgelost, op e-mails zeggen ze: meneer u moet de helpdesk bellen. Bel ik de helpdesk krijg ik de oplossing: meneer u moet uw harde schijf formatteren (?!?!) terwijl alles doorgemeten is... alles getest is... ik verschillende systemen, zowel Windows, Linux, Amiga, BeOS allemaal hetzelfde probleem ondervinden. Het probleem ligt niet bij mij.
Ik ben het zo langzamerhand he-le-maal zat!
Af en toe is de verbinding even goed ofg soms zelfs een dag, qua snelheid dan, echter de verbinding verbreekt nog steeds vaak waardoor ik geen grote bestandan kan downloaden, geen instant messaging programma's kan gebruiken (online - offline - online - offline), geen straming media kan bekijken of beluisteren etc. etc. etc.
Nu alweer ruim 2 weken terug dat ik gemaild heb (want bellen is mij ECHT te duur en elke keer mag ik het hele verhaal WEER uitleggen) en ik krijg geen antwoord.
Ik ben het HE-LE-MAAL zat nu... en dat noemt zich de beste helpdesk van Nederland? laat me niet lachen... dit is verschrikkelijk! Ik heb sinds juli al geen internetplezier.
Ik heb geen idee meer wat ik nu nog moet doen...
sinds december 2003 heb ik kabelinternet via Multikabel.
sinds juli 2004 ondervind ik problemen met deze aansluiting.
In het kort:
Ik heb etterlijke malen gebeld naar hun 'helpdesk' (0900) want op de 'klantenservice' (0800) willen ze je niet helpen als er iets mis is.
Deze gesprekken duren al met al iedere keer 20 tot 40 minuten. Het bellen moet ik via mijn enige telefoon: mijn pre-paid mobiel. Dat 0900 nummer kost normaal 10ct per minuut, door mijn pre-paid telefoon kost het mij 1,10 per minuut (!!)
Terugbellen doen ze niet, sinds juli 2004 heb ik last van trage verbindingen (5 kbps is dan veel), verbinding die constant wegvalt waardoor ik nooit een bestand kan downloaden omdat ik dan time-outs krijg.
Op e-mails reageren ze niet of nauwelijks.
Er zijn 7 monteurs langs geweest, monteur 1 verving de wandcontactdoos, monteur 2, 3, 4, 5, en 6 deden niets. "dit ligt niet bij ons, wij kunnen er niets aan doen", monteur 7 heeft hier 2,5 uur getest, doorgemeten en constateerde dat het probleem niet bij mij, mijn kabels of installatie ligt maar ergens anders, bij multikabel zelf dus.
Na een bezoek van een monteur krijg ik nooit terugkoppeling van Multikabel van: dit gaan we doen of: dit is het probleem, nee, ze verwachten dat het probleem is opgelost na het bezoek van de monteur (maar aangezien die niets heeft kunnen doen behalve doormeten is er niets opgelost ook!), resultaat: IK kan weer bellen naar het 0900 nummer.
Ze hebben een afspraak gemaakt waarvoor ik een vrije dag opnam, bleek de afspraak niet te bestaan omdat ik die met een monteur had gemaakt (de monteur bood mij aan: we komen maandag terug, dan kunnen we het oplossen). Ik kan geen nieuwe afspraak maken met de monteur, dus dat zou mijn fout zijn, kan ik WEER bellen met de helpdesk.
Al met al is het probleem nu nog steeds niet opgelost, op e-mails zeggen ze: meneer u moet de helpdesk bellen. Bel ik de helpdesk krijg ik de oplossing: meneer u moet uw harde schijf formatteren (?!?!) terwijl alles doorgemeten is... alles getest is... ik verschillende systemen, zowel Windows, Linux, Amiga, BeOS allemaal hetzelfde probleem ondervinden. Het probleem ligt niet bij mij.
Ik ben het zo langzamerhand he-le-maal zat!
Af en toe is de verbinding even goed ofg soms zelfs een dag, qua snelheid dan, echter de verbinding verbreekt nog steeds vaak waardoor ik geen grote bestandan kan downloaden, geen instant messaging programma's kan gebruiken (online - offline - online - offline), geen straming media kan bekijken of beluisteren etc. etc. etc.
Nu alweer ruim 2 weken terug dat ik gemaild heb (want bellen is mij ECHT te duur en elke keer mag ik het hele verhaal WEER uitleggen) en ik krijg geen antwoord.
Ik ben het HE-LE-MAAL zat nu... en dat noemt zich de beste helpdesk van Nederland? laat me niet lachen... dit is verschrikkelijk! Ik heb sinds juli al geen internetplezier.
Ik heb geen idee meer wat ik nu nog moet doen...