Lion King Top Ticket
Geplaatst: 23 nov 2004 14:59
Diverse malen getracht via Top Ticket via internet kaarten te kopen. Verzocht om de duurste categorie. Aan het eind van de rit krijg je een betalingskenmerk met het verzoek binnen 7 dagen te betalen. Omdat ik (voordat ik ging betalen) zeker wilde zijn van de reservering, telefonisch geïnformeerd of e.e.a. was geboekt. Dat bleek niet zo te zijn.
Men vroeg mij het nogmaals te proberen. De kaarten waren inmiddels weg en ik moest een andere datum proberen. Wederom een bevestiging met betalingskenmerk. Weer gebeld (EUR 0.45 p/minuut) en ook gemaild maar wederom was e.e.a. niet geboekt. Inmiddels knap geïrriteerd. Zei toen dat ik dan nu telefonisch wilde reserveren. De plaatsen die via internet zgn. beschikbaar waren (en ik op mijn scherm voor mij had), waren telefonisch niet te boeken. Men hield dan één stoel over (op internet kun je zien dat men dagelijks vaak per rang een stoel overhoudt). WEL ECHTER WAS BOEKING MET DAARAAN GEKOPPELD EEN DINER MOGELIJK.
Ik vind het bovenstaande misleidend en een zeer slechte (en kostbare) zaak!
Men vroeg mij het nogmaals te proberen. De kaarten waren inmiddels weg en ik moest een andere datum proberen. Wederom een bevestiging met betalingskenmerk. Weer gebeld (EUR 0.45 p/minuut) en ook gemaild maar wederom was e.e.a. niet geboekt. Inmiddels knap geïrriteerd. Zei toen dat ik dan nu telefonisch wilde reserveren. De plaatsen die via internet zgn. beschikbaar waren (en ik op mijn scherm voor mij had), waren telefonisch niet te boeken. Men hield dan één stoel over (op internet kun je zien dat men dagelijks vaak per rang een stoel overhoudt). WEL ECHTER WAS BOEKING MET DAARAAN GEKOPPELD EEN DINER MOGELIJK.
Ik vind het bovenstaande misleidend en een zeer slechte (en kostbare) zaak!