oplichting of "verlichting"????
Geplaatst: 22 dec 2004 16:36
Door de loop der jaren is het "normaal" geworden dat vooral grote bedrijven en overheden kosten berekenen voor diensten die niet geleverd worden. Denk vooral aan het verplicht inbellen op een 0900-nummer voor "service en informatie".
Overheden en bedrijven die kampen met een slechte organisatie of een tekort aan personeel gebruiken deze "service" als een melkkoe om mensen geld uit de zak te kloppen. Een typisch voorbeeld hiervan is de IND. Maar ook de telefoonbedrijven, service providers, kabelexploitanten en energiebedrijven, etc. etc. maken zich hieraan schuldig!
VIA DE TELEFOON BETALEN VOOR EEN SERVICE DIE NIET GELEVERD WORD! HOUD DE KLANT ZOLANG MOGELIJK AAN DE LIJN IS DE OPDRACHT!! ELKE MINUUT IS KASSA!!! En dat duizenden keren per dag! Tel uit je winst!
Het verbaast mij dan ook ten zeerste dat er, behalve wat geneuzel, er schijnbaar geen enkele organisatie, consumentenbond, kassa, radar, politieke partij of wie dan ook die een vuist durft te maken om deze oplichtingspraktijken te beeindigen!! Er word weer eens "gedoogd" met alle ellende van dien.
pienter