SOCIETY SHOP IS EEN KNUDDE ORGANISATIE
Geplaatst: 27 feb 2005 15:02
O, o, wat schuilt er een slechte organisatie achter dit glibberige front office.
December 2004: een jasje van een kostuum van een half jaar oud vertoont een klein gaatje (enkele millimeters in het vierkant). Society Shop Arnhem weet zeker dat de motten (?) het gedaan hebben. Nou dat zal dan wel. Laten maken kan, gebeurt in Tilburg. Na 6 weken (de feestdagen zaten er in.. ) en drie keer zelf bellen (zonder het door de vestigingsmanager Arnhem plechtig beloofde terugbellen) is het jasje eindelijk gereed. Wel goed gerepareerd hoor, maar wat kost het? 90 euro ! Oftewel 200 Hollandse Florijnen voor zo'n miniem stukje werk. Ridicuul en schandalig.
Reactie van Society Shop Arnhem: wij verdienen er niet aan, u kunt de rekening zien. Mijn conclusie: Naieve medewerkers in de winkels, die denken echt dat er geen marge tussen zit.. Bovendien begrijpt de manager niet dat Society Shop verantwoordelijk is en blijft voor prestatie en prijs van het ingeschakelde atelier.
Daarbovenop de ervaringen zoals de telefoonbeantwoorder die de gehele doodgewone winkeldag op de telefoonlijn blijft staan. En het winkelpersoneel dat achteraf niets door gehad blijkt te hebben. En twee emails met klachten naar de directie die nulkommanul reactie opleveren. En het feit dat ze maar algemene mailings per email en per post blijven sturen met daarbij gevoegd hun kortingsbonnen bij nieuwe aannkopen, ondanks dat ik aan blijf geven dat ik niets meer van dit gladde clubje wens te ontvangen.
Die persoonlijke benadering die hun marketing blijkbaar nastreeft, past meer bij een zaak die zich ook daadwerkelijk richt op dat segment van "ik heb alle tijd" . Die zitten niet zoals The Society Shop op de A1 lokaties in binnensteden. Ga daar dan weg ! Nee dat doen ze niet want dat type klanten willen ze ook. Wel, ik heb geen tijd voor al dat geneuzel in jullie winkels. Ik kom niet om mij behaaglijk te voelen, of met naam en toenaam herkend te worden, o.i.d. Ik wil goede en snelle prestaties ! Ik heb meer te doen dan zo'n slap verkopertje aan te moeten horen, minuten lang, die maar niet begrijpen wil dat er ook mensen zijn die minder tijd hebben dan de leden van de Rosendaelsche Golfclub. Wat een kwallenstel. En wat een opgeklopte kosten. En wat een slechte prestaties.
Wat een slechte organisatie. Gij zijt gewaarschuwd.
December 2004: een jasje van een kostuum van een half jaar oud vertoont een klein gaatje (enkele millimeters in het vierkant). Society Shop Arnhem weet zeker dat de motten (?) het gedaan hebben. Nou dat zal dan wel. Laten maken kan, gebeurt in Tilburg. Na 6 weken (de feestdagen zaten er in.. ) en drie keer zelf bellen (zonder het door de vestigingsmanager Arnhem plechtig beloofde terugbellen) is het jasje eindelijk gereed. Wel goed gerepareerd hoor, maar wat kost het? 90 euro ! Oftewel 200 Hollandse Florijnen voor zo'n miniem stukje werk. Ridicuul en schandalig.
Reactie van Society Shop Arnhem: wij verdienen er niet aan, u kunt de rekening zien. Mijn conclusie: Naieve medewerkers in de winkels, die denken echt dat er geen marge tussen zit.. Bovendien begrijpt de manager niet dat Society Shop verantwoordelijk is en blijft voor prestatie en prijs van het ingeschakelde atelier.
Daarbovenop de ervaringen zoals de telefoonbeantwoorder die de gehele doodgewone winkeldag op de telefoonlijn blijft staan. En het winkelpersoneel dat achteraf niets door gehad blijkt te hebben. En twee emails met klachten naar de directie die nulkommanul reactie opleveren. En het feit dat ze maar algemene mailings per email en per post blijven sturen met daarbij gevoegd hun kortingsbonnen bij nieuwe aannkopen, ondanks dat ik aan blijf geven dat ik niets meer van dit gladde clubje wens te ontvangen.
Die persoonlijke benadering die hun marketing blijkbaar nastreeft, past meer bij een zaak die zich ook daadwerkelijk richt op dat segment van "ik heb alle tijd" . Die zitten niet zoals The Society Shop op de A1 lokaties in binnensteden. Ga daar dan weg ! Nee dat doen ze niet want dat type klanten willen ze ook. Wel, ik heb geen tijd voor al dat geneuzel in jullie winkels. Ik kom niet om mij behaaglijk te voelen, of met naam en toenaam herkend te worden, o.i.d. Ik wil goede en snelle prestaties ! Ik heb meer te doen dan zo'n slap verkopertje aan te moeten horen, minuten lang, die maar niet begrijpen wil dat er ook mensen zijn die minder tijd hebben dan de leden van de Rosendaelsche Golfclub. Wat een kwallenstel. En wat een opgeklopte kosten. En wat een slechte prestaties.
Wat een slechte organisatie. Gij zijt gewaarschuwd.