Schandalige behandeld bij beeindiging abonnement Wanadoo
Geplaatst: 09 mar 2005 22:54
Ik probeer sinds 1/2 december mijn Wanadoo abonnement te beeindigen. Volgens hun site kan dit alleen telefonisch. Na 5 telefoontjes is er echter nog niks in gang gezet.
Eind december stuur ik een aangetekende brief. Hierop blijft elke reactie van Wanadoo uit. Weer bellen, weer wete ze niks zinnigs te vertellen. Inmiddels een ander tel. nummer aangevraagd bij KPN zonder ADSL. Echter nog steeds geen bevestiging van Wanadoo.
In Januari weer een aangetekende brief gestuurd. Krijg ik enkele weken later een bevestiging van mijn beeindiging abonnement. Maar.....2 dagen nu die brief krijg ik een nieuwe brief waarin ze een nieuw abonnement bevestigen en in gang zullen zetten (heb ik nooit opdracht toe gegeven).
Inmiddels zie ik dat de facturatie voor het nieuwe abonnement al gestart is. Heb e.e.a. direct laten stoneren en blokkeren.
Elke vorm van communicatie en initiatief om van Wanadoo blijft uit.
Ik ben het helemaal zat. Weet me geen raad meer. Wat moet ik doen als ze blijven aanhouden?
Eind december stuur ik een aangetekende brief. Hierop blijft elke reactie van Wanadoo uit. Weer bellen, weer wete ze niks zinnigs te vertellen. Inmiddels een ander tel. nummer aangevraagd bij KPN zonder ADSL. Echter nog steeds geen bevestiging van Wanadoo.
In Januari weer een aangetekende brief gestuurd. Krijg ik enkele weken later een bevestiging van mijn beeindiging abonnement. Maar.....2 dagen nu die brief krijg ik een nieuwe brief waarin ze een nieuw abonnement bevestigen en in gang zullen zetten (heb ik nooit opdracht toe gegeven).
Inmiddels zie ik dat de facturatie voor het nieuwe abonnement al gestart is. Heb e.e.a. direct laten stoneren en blokkeren.
Elke vorm van communicatie en initiatief om van Wanadoo blijft uit.
Ik ben het helemaal zat. Weet me geen raad meer. Wat moet ik doen als ze blijven aanhouden?