Planet internet. ze nemen je klachten serieus maar niet heus
Geplaatst: 19 mar 2005 12:21
Ik wilde ook maar reageren over de gang van zaken bij planet internet.
Ik heb 2 jaar geleden een adsl aansluiting gekregen bij planet. Ideaal. Lekker onbeperkt internetten en een USB modem erbij. Ik was tot voor kort zeer tevreden over Planet internet. Tot ik problemen kreeg. Ik kreeg de aanbieding om gebruik te maken van een e-mail virusscan en een firewall. In deze tijden erg handig. Ik besloot gebruik te maken van de firewall van planet. De firewall is van het merk Preventon. Super software... maar niet heus. Na het installeren van de firewall begon de ellende. Ik heb (lees had) een snelle computer.... nu niet meer. Door het installeren van de firewall (niet windows erkend) werd mijn computer trager. dat kan natuurlijk maar het probleem werd erger. Mijn computer viel om de kleinste dingen uit. Als ik de fouten terug las, kwam dat door de firewall. Uitvallen van mijn computer, bestanden kwijt... vastlopen van programma's enzovoort.
Na bellen met de helpdesk, jawel ook ik heb hen gebeld, kreeg ik het idee dat het aan mij lag. Ik werd niet serieus genomen en mijn klacht werd niet serieus behandeld.
Door een vriend van mij is mijn computer geheel opgelapt en heb ik geen problemen meer. De firewal opgezegd bij planet en de duurdere versie van McAfee geinstalleerd. En die werk wel..
Nadat mijn computer weer liep kreeg ik problemen met mijn USB modem. Steeds viel deze uit.. Weer gebeld met de klantenservice. Ik werd netjes te woord gestaan en verwezen naar een site met een update voor de software. Deze geinstalleerd maar helaas geen verbetering.
Nog maar een keer gebeld. En helaas ik werd weer behandeld als een klein kind... Mijn modem had een jaar garantie en die was vervallen. Je kn een nieuwe kopen was het antwoord... Op zich logisch maar toch jammer. Ik mag er vanuit gaan dat een modem wel langer meegaat dan 2 jaar??
Dit was een kleine greep van mijn problemen met planet internet. Natuurlijk begrijp ik dat niet alles goed kan gaan. Maar het laatste gesprek was de doorslag.
Ik kreeg een medewerker aan de lijn... Ik weet zijn naam maar noem deze niet.. ik hoorde gelach aan de andere kant van de lijn toen ik mijn probleem vertelde... Ik werd niet serieus genomen. Ik vertelde de man dat ik dan per direct mijn abonnement op wilde zeggen omdat ik het meer dan zat was. Het antwoord: maar meneer.. dat kan. per augustus 2005 is uw abonnement opgezegd...?? Huh ik wilde het per direct.. Nee dat kon niet omdat het stilzwijgend verlegd was?? kan best maar daar heb ik nooit geen info over gehad.. ander punt.
Ik heb later een brief geschreven met al mijn klachten... Ik heb alles netjes in die brief gezet. Ik heb tot nu toe... en het is 5 weken geleden dat ik geschreven heb... Geen reactie gehad. Ik heb niet eens een brief gekregen waarin bevestigd word dat de brief ontvangen is. Dit is echt het toppunt van slordig en onprofessioneel gedrag van een bedrijf wat zo hoog aangeschreven staat. Ik weet dat de brief bij planet is aangekomen. Ik heb namelijk nog eens gebeld met de klantenservice en daarin is tot 2 maal toe bevestigd dat de brief binnen is gekomen en dat de klacht in behandeling is genomen.
Natuurlijk 5 weken verder en nog niets gehoord.
Planet internet het is echt te erg voor woorden dat jullie een klant zo behandelen....
Iemand de zelfde problemen?? Reageer... Er zijn klanten zat welke geen moeite nemen om brieven te schrijven omdat het geen zin zou hebben. Neem van mij aan... blijf vooral schrijven en klagen... De aanhouder wint....
Vriendelijke groeten, R uit R
Ik heb 2 jaar geleden een adsl aansluiting gekregen bij planet. Ideaal. Lekker onbeperkt internetten en een USB modem erbij. Ik was tot voor kort zeer tevreden over Planet internet. Tot ik problemen kreeg. Ik kreeg de aanbieding om gebruik te maken van een e-mail virusscan en een firewall. In deze tijden erg handig. Ik besloot gebruik te maken van de firewall van planet. De firewall is van het merk Preventon. Super software... maar niet heus. Na het installeren van de firewall begon de ellende. Ik heb (lees had) een snelle computer.... nu niet meer. Door het installeren van de firewall (niet windows erkend) werd mijn computer trager. dat kan natuurlijk maar het probleem werd erger. Mijn computer viel om de kleinste dingen uit. Als ik de fouten terug las, kwam dat door de firewall. Uitvallen van mijn computer, bestanden kwijt... vastlopen van programma's enzovoort.
Na bellen met de helpdesk, jawel ook ik heb hen gebeld, kreeg ik het idee dat het aan mij lag. Ik werd niet serieus genomen en mijn klacht werd niet serieus behandeld.
Door een vriend van mij is mijn computer geheel opgelapt en heb ik geen problemen meer. De firewal opgezegd bij planet en de duurdere versie van McAfee geinstalleerd. En die werk wel..
Nadat mijn computer weer liep kreeg ik problemen met mijn USB modem. Steeds viel deze uit.. Weer gebeld met de klantenservice. Ik werd netjes te woord gestaan en verwezen naar een site met een update voor de software. Deze geinstalleerd maar helaas geen verbetering.
Nog maar een keer gebeld. En helaas ik werd weer behandeld als een klein kind... Mijn modem had een jaar garantie en die was vervallen. Je kn een nieuwe kopen was het antwoord... Op zich logisch maar toch jammer. Ik mag er vanuit gaan dat een modem wel langer meegaat dan 2 jaar??
Dit was een kleine greep van mijn problemen met planet internet. Natuurlijk begrijp ik dat niet alles goed kan gaan. Maar het laatste gesprek was de doorslag.
Ik kreeg een medewerker aan de lijn... Ik weet zijn naam maar noem deze niet.. ik hoorde gelach aan de andere kant van de lijn toen ik mijn probleem vertelde... Ik werd niet serieus genomen. Ik vertelde de man dat ik dan per direct mijn abonnement op wilde zeggen omdat ik het meer dan zat was. Het antwoord: maar meneer.. dat kan. per augustus 2005 is uw abonnement opgezegd...?? Huh ik wilde het per direct.. Nee dat kon niet omdat het stilzwijgend verlegd was?? kan best maar daar heb ik nooit geen info over gehad.. ander punt.
Ik heb later een brief geschreven met al mijn klachten... Ik heb alles netjes in die brief gezet. Ik heb tot nu toe... en het is 5 weken geleden dat ik geschreven heb... Geen reactie gehad. Ik heb niet eens een brief gekregen waarin bevestigd word dat de brief ontvangen is. Dit is echt het toppunt van slordig en onprofessioneel gedrag van een bedrijf wat zo hoog aangeschreven staat. Ik weet dat de brief bij planet is aangekomen. Ik heb namelijk nog eens gebeld met de klantenservice en daarin is tot 2 maal toe bevestigd dat de brief binnen is gekomen en dat de klacht in behandeling is genomen.
Natuurlijk 5 weken verder en nog niets gehoord.
Planet internet het is echt te erg voor woorden dat jullie een klant zo behandelen....
Iemand de zelfde problemen?? Reageer... Er zijn klanten zat welke geen moeite nemen om brieven te schrijven omdat het geen zin zou hebben. Neem van mij aan... blijf vooral schrijven en klagen... De aanhouder wint....
Vriendelijke groeten, R uit R