Neem geen speedlinq !!!
Geplaatst: 05 apr 2005 17:38
Vorig jaar heb ik een speedlinq abonnement aangesloten. Dit was toen een hele goede aanbieding met een modem en een hoge snelheid. Ik betaal voor dit adsl abonnement 35 € per maand.
In het begin waren er geen problemen. Maar tegen het einde van mijn contractsperiode begonnen de problemen. Het internet deed het wel en dan weer niet. Na een maand deed het internet het helemaal niet meer. Ik heb alles nagekeken om te kijken waar het aan lag. De splitter, het modem, alle kabels, en de telefoonlijn van kpn. Het lag aan geen van alle.
Op alle mogelijke manieren heb ik toen geprobeert mijn adsl provider te bereiken. Tevergeefs. Ik heb ze een aantal keer gebeld en heb erg lang gewacht tot ik iemand te pakken kreeg. Na 15 € telefoonkosten was voor mij de maat vol. Ik heb ze gemaild een aantal keer, geen reactie. Vanuit de dealer heb ik nog een keer laten bellen, ze zeiden dat ik wel op tijd had betaald, maar dat ik verder contact op moest nemen met de klantenservice. Ik heb hierna besloten om het contract op te zeggen. Ik heb een contract nog nooit zo goed opgezegd.
Ik heb een brief gestuurd naar het adres wat de mevrouw aan de telefoon bij de dealer mij gegeven had. Dit heb ik nog gecontroleerd op speedlinq.com en dit adres kwam ovreen. Verder heb ik nog een mail gestuurd en via de site een opzegformulier ingevuld en opgestuurd. Hier heb ik een kopie van gemaakt en ook nog eens per post opgestuurd. Ik heb rekening gehouden met de opzegtermijn van 1 maand en het contract zou per 1 maart 2005 gestopt moeten zijn. Ik heb tot op de dag van vandaag nog geen contact kunnen krijgen met speedlinq. Helaas werd het bedrag nog steeds van mijn rekening geschreven. Ik heb meteen een gele kaart opgestuurd en een paar dagen later stond het bedrag weer op mijn rekening. Speedlinq heeft ondanks alles het niet helemaal begrepen. Ik heb namelijk weer een automatische incasso gehad van 35 euro. Ik stuur nu niet alleen een gele kaart op maar ook een rode kaart op. Ik hoop dat ze het nu wel begrijpen. Verder hoop ik dat iedereen die dit leest er wat van opsteekt en geen speedlinq abonnement neemt. Ik hoop ook dat er iemand is die dit al vaker mee heeft gemaakt en nog wat tips voor me heeft zodat ik nooit meer iets te maken hoef te hebben met dit bedrijf !
In het begin waren er geen problemen. Maar tegen het einde van mijn contractsperiode begonnen de problemen. Het internet deed het wel en dan weer niet. Na een maand deed het internet het helemaal niet meer. Ik heb alles nagekeken om te kijken waar het aan lag. De splitter, het modem, alle kabels, en de telefoonlijn van kpn. Het lag aan geen van alle.
Op alle mogelijke manieren heb ik toen geprobeert mijn adsl provider te bereiken. Tevergeefs. Ik heb ze een aantal keer gebeld en heb erg lang gewacht tot ik iemand te pakken kreeg. Na 15 € telefoonkosten was voor mij de maat vol. Ik heb ze gemaild een aantal keer, geen reactie. Vanuit de dealer heb ik nog een keer laten bellen, ze zeiden dat ik wel op tijd had betaald, maar dat ik verder contact op moest nemen met de klantenservice. Ik heb hierna besloten om het contract op te zeggen. Ik heb een contract nog nooit zo goed opgezegd.
Ik heb een brief gestuurd naar het adres wat de mevrouw aan de telefoon bij de dealer mij gegeven had. Dit heb ik nog gecontroleerd op speedlinq.com en dit adres kwam ovreen. Verder heb ik nog een mail gestuurd en via de site een opzegformulier ingevuld en opgestuurd. Hier heb ik een kopie van gemaakt en ook nog eens per post opgestuurd. Ik heb rekening gehouden met de opzegtermijn van 1 maand en het contract zou per 1 maart 2005 gestopt moeten zijn. Ik heb tot op de dag van vandaag nog geen contact kunnen krijgen met speedlinq. Helaas werd het bedrag nog steeds van mijn rekening geschreven. Ik heb meteen een gele kaart opgestuurd en een paar dagen later stond het bedrag weer op mijn rekening. Speedlinq heeft ondanks alles het niet helemaal begrepen. Ik heb namelijk weer een automatische incasso gehad van 35 euro. Ik stuur nu niet alleen een gele kaart op maar ook een rode kaart op. Ik hoop dat ze het nu wel begrijpen. Verder hoop ik dat iedereen die dit leest er wat van opsteekt en geen speedlinq abonnement neemt. Ik hoop ook dat er iemand is die dit al vaker mee heeft gemaakt en nog wat tips voor me heeft zodat ik nooit meer iets te maken hoef te hebben met dit bedrijf !