Borg terug van Husk
Geplaatst: 13 apr 2005 15:41
Was in maart met Husk in Val Thorens geweest.
Van tevoren van de vakantiegangers die richting huis gingen had ik al gehoord dat ze bij bijna iedereen onterecht borg inhield, en dat we daar voor moesten oppassen.
Ik dacht dus slim te zijn door foto's te maken voordat ik het appartement betrek en nadat ik vertrok uit het appartement. Ik had als tip gekregen dat ze vooral gaan zeuren over vieze lakens en kussens. Dus daar heb ik speciaal ook foto's van gemaakt. Bij vertek blijkt dus inderdaad dat Husk borg heeft ingehouden voor een vieze lakens op bedden waar wij niet eens op hebben geslapen. Protesteren heeft geen zin, ook al heb je foto's als bewijs.
Na een tijdlang briefwisseling met de organisator hielden de hoteleigenaren voet bij stuk. Husk gaf ook toe dat er met betreffende accomodatie wel vaker van dit soort problemen voorkwam, maar dat we de borg maar bij de reisverzekering moet verhalen. Wat natuurlijk een makkelijke oplossing is, maar als iedereen dat doet, dan is dat wel makkelijk verdient voor de accomodatieverschaffer. Ben van mening dat dit een probleem is tussen Husk en de hoteleigenaren. Waar wij consumenten van de dupe worden.
Aangezien Husk niet bij de ANVR is aangesloten, is het ook niet mogelijk om de zaak bij de Geschillencommissie voor te leggen. Wat dus betekent dat je zelf juridisch stappen moet nemen, wat weer kosten gaat meebrengen. Maw je kan jezelf beter dat geld besparen en de borg op de verzekering verhalen. Wat wel makkelijk is voor Husk.
Ben ook wel met Husk naar andere wintersportgebieden geweest. En dat was helemaal prima. Geen gezeur over de borg. Ik vind deze zaak ook verschrikkelijk raar.
Zal graag willen weten of meer mensen dit probleem bij Husk hebben ervaren.
Van tevoren van de vakantiegangers die richting huis gingen had ik al gehoord dat ze bij bijna iedereen onterecht borg inhield, en dat we daar voor moesten oppassen.
Ik dacht dus slim te zijn door foto's te maken voordat ik het appartement betrek en nadat ik vertrok uit het appartement. Ik had als tip gekregen dat ze vooral gaan zeuren over vieze lakens en kussens. Dus daar heb ik speciaal ook foto's van gemaakt. Bij vertek blijkt dus inderdaad dat Husk borg heeft ingehouden voor een vieze lakens op bedden waar wij niet eens op hebben geslapen. Protesteren heeft geen zin, ook al heb je foto's als bewijs.
Na een tijdlang briefwisseling met de organisator hielden de hoteleigenaren voet bij stuk. Husk gaf ook toe dat er met betreffende accomodatie wel vaker van dit soort problemen voorkwam, maar dat we de borg maar bij de reisverzekering moet verhalen. Wat natuurlijk een makkelijke oplossing is, maar als iedereen dat doet, dan is dat wel makkelijk verdient voor de accomodatieverschaffer. Ben van mening dat dit een probleem is tussen Husk en de hoteleigenaren. Waar wij consumenten van de dupe worden.
Aangezien Husk niet bij de ANVR is aangesloten, is het ook niet mogelijk om de zaak bij de Geschillencommissie voor te leggen. Wat dus betekent dat je zelf juridisch stappen moet nemen, wat weer kosten gaat meebrengen. Maw je kan jezelf beter dat geld besparen en de borg op de verzekering verhalen. Wat wel makkelijk is voor Husk.
Ben ook wel met Husk naar andere wintersportgebieden geweest. En dat was helemaal prima. Geen gezeur over de borg. Ik vind deze zaak ook verschrikkelijk raar.
Zal graag willen weten of meer mensen dit probleem bij Husk hebben ervaren.