makro plus vianen
Geplaatst: 10 mei 2005 14:29
in februari hebben wij bij malro vianen een badmeubel en een hydrocabine gekocht.
zie hieronder de klacht naar makro
Beste lezer van deze klacht.
Op 16-2-05 hebben wij een badmeubel en een douchecabine gekocht-besteld.
Het badmeubel saturn
De opstelling was in het wit kersen, wij vroegen kan hij ook helemaal in het wit?
Ja, natuurlijk zij de verkoper dat kan!
Na 4 weken werd het badmeubel thuisbezorgd dit echt zonder eerst een afspraak te maken
Mijn zoontje van 10 was thuis dus alles was in de gang gezet
Bij thuiskomst was dit niet het meubel dat ik had besteld deze was wit kersen! En niet zoals afgesproken helemaal in het wit.
En ook de wasbak was niet geleverd.
Na over en weer te hebben gebeld zij de firma vegro NEE HOOR DE WASBAK MOET U ALTIJD LOS BESTELLEN!
Dus ik weer naar de makro en die vertelde mij onzin die wasbak hoort erbij.
En makro vianen verzekerde mij ook dat hij wel in het wit leverbaar was dus vegro had ongelijk volgens hen.
Enige dagen later belt vegro mij en zij hij is wel in het wit leverbaar maar dan moet hij besteld worden uit Italië
Kunt en wilt u daar op wachten? Wij komen dan alleen omruilen wat niet goed is dus u kunt rustig de eerste helft vast inbouwen
En natuurlijk wil ik wachten zal wel moeten ik heb geen keus.
Vandaag 7 weken later word ik gebeld door vegro dat hij morgen kan worden afgeleverd
Das mooi zij ik maar wat komt u nou brengen?
Nou zij de beste man een klein wit kasje die nu wel wit is ipv kersen
Ik zeg nog en de wasbak?.emmm wasbak zij hij ow ja die krijgt u dan ook
En de kroonlijst van de spiegel vraag ik hem
Nee, hoezo die heeft u toch al
Ja, maar ik zou em krijgen in het wit
Ow zij hij die is niet te krijgen in het wit!!!
GEWELDIG roep ik hem toe heb ik daar 7 weken op zitten wachten
Nou dat is u wel verteld hoor…………………nou geloof me mij is een ander verhaal verteld
Anders had ik het allemaal wel geannuleerd
Ik heb niks aan kersen.
Dus nu krijg ik morgen das dus de rest van het badmeubel waar ik niks aan heb..maar ja wat moet ik hij staat al voor de helft ingebouwd!!
U wilt niet weten hoevaak ik al contact heb opgenomen met het makro nummer steeds 40 cent per minuut
En in sommige gevallen werd ik niet eens terug gebeld binnen 24 uur
Dus moest ik zelf maar eens bellen.
Misschien weer u een oplossing ik heb em niet
DOUCHECABINE
Op die zelfde dag 16-2-2005 hebben wij ook een douchecabine gekocht
Na 4 weken worden wij gebeld……………helaassssss u douchecabine is niet meer leverbaar!
U kunt een nieuwe uitzoeken of het showmodel meenemen tegen een korting van 145 euro
ik ben die zelfde dag nog gaan kijken maar het nieuwe model was heel erg anders als de eerste
het showmodel zag er nog prima uit dus heb ik die genomen
ik moest dan wel even 70 euro betalen om hem thuis te laten bezorgen.
Ik zij nou daar ga ik niet mee akkoord dit is mijn fout niet ik wil em hebben maar ik betaal er niks voor
Daar gingen hun na hotten en stotten dan toch maar mee akkoord.
En daar kwam hij hoor onze douchecabine
Ik kon wel huilen hij kwam in een stuk binnen 90 x90 niet eens uit elkaar gehaald maar gewoon in een stuk
Wie ow wie krijgt er een complete douchecabine door een voordeur laat staan naar boven
Zelfs de chauffeurs moesten er om lachen maar lieten mij wel achter met die cabine op straat
Zoek het maar uit met de makro en ze gingen weg.
Dus hebben wij de cabine midden op straat uit elkaar staan schroeven……….is dat ff service
Weer gebeld of dat dit normaal was en nee dat vonden hun ook niet
Vandaag precies 2 weken geleden werd ik gebeld door een aardige mevrouw van makro
Dat mijn douchecabine binnen was en wanneer ze em konden leveren??
Ik moest er wel een beetje om lachen maar later ben ik toch heel erg boos geworden.
Waarom gaat er toch van alles mis
Ik heb bij haar mijn verhaal gedaan en zij vond het allemaal maar verschrikkelijk en zou een klacht aanmaken,
En mij binnen een week terug bellen……………ZE MOET NU NOG BELLEN!!
Kortom ik baal verschrikkelijk van de makro alles maar ook alles gaat langs elkaar heen bij jullie
Er worden zelfs geen aantekeningen gemaakt van de telefoongesprekken
Dus alles moet je maar weer uitleggen en uitleggen
En iedereen vind het o zo erg maar ja ik kan er niks aan doen is hun antwoord.
Ik heb alle vertrouwen verloren in makro.
Niks maar ook helemaal niks is er goedgegaan het heeft me heel veel tijd en vrije dagen gekost om om dan nog maar niet te spreken van
De telefoongesprekken
Ik hoop echt dat mijn klacht serieus word genomen
Zo niet zal ik andere stappen gaan ondernemen
Van deze brief is een kopie en mocht ik niks horen dan gaat hij rechtstreeks naar het programma van kassa voor de koude douche!!
de ombudsman en een druk bezochte website!
Heel vervelend allemaal maar ik laat het hier niet bij zitten
Ik ben schandalig behandeld en dat vraagt om een duidelijk excuus
na de brief zijn er nog een tiental van klachten naar makro gegaan
en het blijft een drama
mvg b zwezerijnen
zie hieronder de klacht naar makro
Beste lezer van deze klacht.
Op 16-2-05 hebben wij een badmeubel en een douchecabine gekocht-besteld.
Het badmeubel saturn
De opstelling was in het wit kersen, wij vroegen kan hij ook helemaal in het wit?
Ja, natuurlijk zij de verkoper dat kan!
Na 4 weken werd het badmeubel thuisbezorgd dit echt zonder eerst een afspraak te maken
Mijn zoontje van 10 was thuis dus alles was in de gang gezet
Bij thuiskomst was dit niet het meubel dat ik had besteld deze was wit kersen! En niet zoals afgesproken helemaal in het wit.
En ook de wasbak was niet geleverd.
Na over en weer te hebben gebeld zij de firma vegro NEE HOOR DE WASBAK MOET U ALTIJD LOS BESTELLEN!
Dus ik weer naar de makro en die vertelde mij onzin die wasbak hoort erbij.
En makro vianen verzekerde mij ook dat hij wel in het wit leverbaar was dus vegro had ongelijk volgens hen.
Enige dagen later belt vegro mij en zij hij is wel in het wit leverbaar maar dan moet hij besteld worden uit Italië
Kunt en wilt u daar op wachten? Wij komen dan alleen omruilen wat niet goed is dus u kunt rustig de eerste helft vast inbouwen
En natuurlijk wil ik wachten zal wel moeten ik heb geen keus.
Vandaag 7 weken later word ik gebeld door vegro dat hij morgen kan worden afgeleverd
Das mooi zij ik maar wat komt u nou brengen?
Nou zij de beste man een klein wit kasje die nu wel wit is ipv kersen
Ik zeg nog en de wasbak?.emmm wasbak zij hij ow ja die krijgt u dan ook
En de kroonlijst van de spiegel vraag ik hem
Nee, hoezo die heeft u toch al
Ja, maar ik zou em krijgen in het wit
Ow zij hij die is niet te krijgen in het wit!!!
GEWELDIG roep ik hem toe heb ik daar 7 weken op zitten wachten
Nou dat is u wel verteld hoor…………………nou geloof me mij is een ander verhaal verteld
Anders had ik het allemaal wel geannuleerd
Ik heb niks aan kersen.
Dus nu krijg ik morgen das dus de rest van het badmeubel waar ik niks aan heb..maar ja wat moet ik hij staat al voor de helft ingebouwd!!
U wilt niet weten hoevaak ik al contact heb opgenomen met het makro nummer steeds 40 cent per minuut
En in sommige gevallen werd ik niet eens terug gebeld binnen 24 uur
Dus moest ik zelf maar eens bellen.
Misschien weer u een oplossing ik heb em niet
DOUCHECABINE
Op die zelfde dag 16-2-2005 hebben wij ook een douchecabine gekocht
Na 4 weken worden wij gebeld……………helaassssss u douchecabine is niet meer leverbaar!
U kunt een nieuwe uitzoeken of het showmodel meenemen tegen een korting van 145 euro
ik ben die zelfde dag nog gaan kijken maar het nieuwe model was heel erg anders als de eerste
het showmodel zag er nog prima uit dus heb ik die genomen
ik moest dan wel even 70 euro betalen om hem thuis te laten bezorgen.
Ik zij nou daar ga ik niet mee akkoord dit is mijn fout niet ik wil em hebben maar ik betaal er niks voor
Daar gingen hun na hotten en stotten dan toch maar mee akkoord.
En daar kwam hij hoor onze douchecabine
Ik kon wel huilen hij kwam in een stuk binnen 90 x90 niet eens uit elkaar gehaald maar gewoon in een stuk
Wie ow wie krijgt er een complete douchecabine door een voordeur laat staan naar boven
Zelfs de chauffeurs moesten er om lachen maar lieten mij wel achter met die cabine op straat
Zoek het maar uit met de makro en ze gingen weg.
Dus hebben wij de cabine midden op straat uit elkaar staan schroeven……….is dat ff service
Weer gebeld of dat dit normaal was en nee dat vonden hun ook niet
Vandaag precies 2 weken geleden werd ik gebeld door een aardige mevrouw van makro
Dat mijn douchecabine binnen was en wanneer ze em konden leveren??
Ik moest er wel een beetje om lachen maar later ben ik toch heel erg boos geworden.
Waarom gaat er toch van alles mis
Ik heb bij haar mijn verhaal gedaan en zij vond het allemaal maar verschrikkelijk en zou een klacht aanmaken,
En mij binnen een week terug bellen……………ZE MOET NU NOG BELLEN!!
Kortom ik baal verschrikkelijk van de makro alles maar ook alles gaat langs elkaar heen bij jullie
Er worden zelfs geen aantekeningen gemaakt van de telefoongesprekken
Dus alles moet je maar weer uitleggen en uitleggen
En iedereen vind het o zo erg maar ja ik kan er niks aan doen is hun antwoord.
Ik heb alle vertrouwen verloren in makro.
Niks maar ook helemaal niks is er goedgegaan het heeft me heel veel tijd en vrije dagen gekost om om dan nog maar niet te spreken van
De telefoongesprekken
Ik hoop echt dat mijn klacht serieus word genomen
Zo niet zal ik andere stappen gaan ondernemen
Van deze brief is een kopie en mocht ik niks horen dan gaat hij rechtstreeks naar het programma van kassa voor de koude douche!!
de ombudsman en een druk bezochte website!
Heel vervelend allemaal maar ik laat het hier niet bij zitten
Ik ben schandalig behandeld en dat vraagt om een duidelijk excuus
na de brief zijn er nog een tiental van klachten naar makro gegaan
en het blijft een drama
mvg b zwezerijnen