slechte service
Geplaatst: 22 jun 2005 13:55
Koop je voor zeer veel geld apparatuur,
is er iets defect, staan ze dood leuk in de winkel van lunchpauze wijzend op het horloge en brood trommel
na bellen gooien ze de haak erop,
Gelukkig was de service van BOSE NEderland top, deze loste na 1 telefoontje het probleem op en ik kon rechtstreeks zaken doen met Bose zonder de winkel nog nodig te hebben. ( perfecte apparatuur, probleem zat alleen in een statief voor de box)
de winkel in oudenbosch is dus een klant kwijt.
is er iets defect, staan ze dood leuk in de winkel van lunchpauze wijzend op het horloge en brood trommel
na bellen gooien ze de haak erop,
Gelukkig was de service van BOSE NEderland top, deze loste na 1 telefoontje het probleem op en ik kon rechtstreeks zaken doen met Bose zonder de winkel nog nodig te hebben. ( perfecte apparatuur, probleem zat alleen in een statief voor de box)
de winkel in oudenbosch is dus een klant kwijt.