InternetPlusBellen van KPN
Geplaatst: 08 dec 2005 20:48
Heb al enige tijd I+B (internetplusbellen) van KPN, als proefkonijn zal ik maar zeggen.
Als ik dan die verhalen over andere providers lees dan denk ik ik zit hier nog niet eens zo slecht.
Gemiddelde gesprekstijd incl. wachten = 30 min.
Gemiddelde reactietijd door KPN na e-mail of website o.i.d. = 1 week.
Alleen de tijd dat ik geen internet heb of (digitale) telefoon is veel te lang.
Kan nu officieel al twee weken niet internetten, dat dit nu wel kan is niet aan KPN te danken, maar aan een compfreak die zonder de software van KPN verbinding maakt met de Experiabox van KPN.
(een draadloze verbinding.)
KPN beloofde twee lijnen en altijd gratis bellen naar vaste nr. in Nld voor € 52,-/ mnd,1600 / 256 mb.wordt 3200!!!
Dus niet voor dat tweede nr. moet je € 1,50 / mnd. betalen en nogmaals € 10,- voor dat gratis bellen ??????
Stond destijds op hun site en ook bij de Primafoon dat je gelijktijdig bellen en gebeldt kon worden d.m.v. 2,4 of 5 lijnen.
KPN heeft dit nu op hun site verandert door een opmerking erbij te zetten dat je hiervoor een extra nr. moet hebben en dus extra moet dokken.€ 1,50 en€ 10,- per nr.
Heb onderhand meerdere malen gereageerd d.m.v mails, via www.kpn.nl, en schriftelijk.
Het lijkt erop dat KPN hier niets om geeft, tot nu toe hebben ze nog maar een enkele maal via mail gereageerd met vragen naar gegevens die al bij hun bekent zijn of zelfs helemaal niet.
Wat mij ook verwondert is dat klantenservice KPN en hun tweede lijn er soms zelf niets van snappen, over I+B.
KPN ik begrijp best wel dat als je iets nieuws op de markt brengt hier kinderziektes bijhoren en heb hier ook begrip voor.
Wat ik echter niet snap is dat je de I+B klant in de kou laat staan ( en het is nu koud).
KPN laat zien waar je voor staat en maak je beloftes waar.
Los op die problemen, want KPN staat voor degelijkheid of niet soms.
Bedankt.
Als ik dan die verhalen over andere providers lees dan denk ik ik zit hier nog niet eens zo slecht.
Gemiddelde gesprekstijd incl. wachten = 30 min.
Gemiddelde reactietijd door KPN na e-mail of website o.i.d. = 1 week.
Alleen de tijd dat ik geen internet heb of (digitale) telefoon is veel te lang.
Kan nu officieel al twee weken niet internetten, dat dit nu wel kan is niet aan KPN te danken, maar aan een compfreak die zonder de software van KPN verbinding maakt met de Experiabox van KPN.
(een draadloze verbinding.)
KPN beloofde twee lijnen en altijd gratis bellen naar vaste nr. in Nld voor € 52,-/ mnd,1600 / 256 mb.wordt 3200!!!
Dus niet voor dat tweede nr. moet je € 1,50 / mnd. betalen en nogmaals € 10,- voor dat gratis bellen ??????
Stond destijds op hun site en ook bij de Primafoon dat je gelijktijdig bellen en gebeldt kon worden d.m.v. 2,4 of 5 lijnen.
KPN heeft dit nu op hun site verandert door een opmerking erbij te zetten dat je hiervoor een extra nr. moet hebben en dus extra moet dokken.€ 1,50 en€ 10,- per nr.
Heb onderhand meerdere malen gereageerd d.m.v mails, via www.kpn.nl, en schriftelijk.
Het lijkt erop dat KPN hier niets om geeft, tot nu toe hebben ze nog maar een enkele maal via mail gereageerd met vragen naar gegevens die al bij hun bekent zijn of zelfs helemaal niet.
Wat mij ook verwondert is dat klantenservice KPN en hun tweede lijn er soms zelf niets van snappen, over I+B.
KPN ik begrijp best wel dat als je iets nieuws op de markt brengt hier kinderziektes bijhoren en heb hier ook begrip voor.
Wat ik echter niet snap is dat je de I+B klant in de kou laat staan ( en het is nu koud).
KPN laat zien waar je voor staat en maak je beloftes waar.
Los op die problemen, want KPN staat voor degelijkheid of niet soms.
Bedankt.