Dit is niet gevraagd door de cliënten van Bosman maar door Bosman zelf aangeboden.
Feit blijft dat het Samenwerkingsverband (waarin Bosman zeer prominent aanwezig was) een verweer voert waarin iedereen zich kan aanmelden zonder daarvoor te hoeven te betalen.
Zelfs payback zegt verweer te gaan voeren zonder kosten voor diegene die zich aanmelden.
In de brief van Bosman aan mij reageert hij op mijn posting:
Als volgt hierover:Payback heeft aangekondigd zelf een verweer te zullen voeren tegen de Duisenbergregeling.
Dit wordt gedaan door... advocaat Bosman en gebruikmakend van het verweer geschreven door de juridische werkgroep van het Samenwerkingsverband.
Dus Bosman zal tijdens de hoorzittingen niet namens payback het woord voeren....Deze aanname uwerzijds is erg kort door de bocht en feitelijk onjuist
16 mei zal uitwijzen wie de waarheid heeft verteld.....
De hele posting is Bosman in het verkeerde keelgat geschoten en hij heeft het volgende geschreven:
Nou dat is duidelijk.Ik verzoek u, dan wel sommeer u, per direct de posting van het forum te verwijderen, bij gebreke van waar ik nu, reeds voor alsdan aansprakelijk stel voor alle schade die ik door uw posting leid en nog zal leiden in de toekomst. Ik heb de redactie van Tros Radar tevens verzocht de posting te verwijderen.
Tevens verzoek ik u, dan wel sommeer ik u, zorg te dragen voor een rectificatie.
Ik verwacht van u, dat u uw eerdere mededeling herroept en openlijk op het forum uw excuses aanbiedt voor de aantasting van mijn goede naam bij gebreke waarvan ik direct dan wel spoedig mogelijk aangifte tegen u zal doen op grond van het bepaalde in artikel 261 Wetboek van Strafrecht.
Indien voormelde posting niet voor hedenavond voor 23.00 uur is verwijderd en er geen rectificatie zoals verzocht op het forum is geplaatst zal ik morgenochtend bij de officier van justitie aangifte doen van smaad en smaadschrift. Voorts behoud ik mij het recht voor om zonder nadere aankondiging een gerechtelijke procedure aanhangig te maken.
Gezien het feit dat ik full time bezig ben om mede gedupeerden te helpen en de komende maanden van groot belang zijn voor onze toekomst, heb ik geen tijd om mij bezig te houden met een rechtszaak tegen Bosman.
Zoals geëist herroep ik hiermee openlijk mijn eerdere mededeling en biedt ik hiermee openlijk mijn excuses aan voor de aantasting van de goede naam van bosman.
Mijn posting is verwijderd door Tros radar zodat ik dat niet zelf kan doen anders had ik dit zelf gedaan.
Zo, de advocaat Marcel Bosman is hopelijk ook weer tevreden.
Of zijn cliënten dit ook zijn met zijn aanbod om verweer te gaan voeren voor deze prijs, betwijfel ik, gezien de reacties van zijn cliënten.
Reacties die mij niet aan te rekenen zijn.
Jammer Bosman, dat kritiek niet mogelijk schijnt te zijn.
Wel kunnen we hiermee ons voordeel doen.
Is er een posting waar je je aan ergert, hierboven staat de tekst, aangeleverd door bosman, om te zorgen dat de Tros deze verwijdert en plaatsers hiervan angst kan aanjagen door te dreigen met een rechtszaak.
Groeten,
Piet