Op 04-03-06 hebben jonge medewerkers deze afgeleverd.
Op de nota stond niets vermeld over een protexx behandeling terwijl wij daar wel voor hadden gekozen. Gebeld met populiers, die dus zeiden dat het er wel op zat. Ik had er nog niet voor betaald, stond immers ook niet op de rekening.
Nu hebben ze inmiddels ook een service monteur gestuurd,
die een test deed en zij dat hij wel is behandeld. Ik heb van hem een garantie certificaat gekregen maar dat zegt niets.
Als er straks problemen ontstaan zeggen ze gewoon dat ik niet goed met de vlek ben omgegaan. Na wat heen en weer gebel met populiers en ook naar het filiaal in bergen op zoom te zijn geweest krijg ik allemaal verschillende antwoorden van hun, de een zegt dat de protexx in het magazijn in rijen gebeurd maar dat het in dit geval bij de fabrikant is gebeurd. Helemaal in italy dus, daar komt mijn bank vandaan.
Ze proberen een klant maar wat wijs te maken, en ik denk ook door hun gladde praatjes dat heel veel mensen hier intrappen.
Inmiddels is mijn verzekering er mee bezig die zegt ook dat er geen protexx op mijn bankstel zit, hij heeft voor hun een voorstel dat er een onafhankelijk expert bij moet komen dus ook niet iemand van protexx zelf, zoals zij voorstelde. Die gaat immers hun afnemer niet af kraken.
Kijk het geval is wel dat protexx allen maar een helpdesk is voor vlekken, de garantie heb je van je leverancier vertelde een medewerkster van protexx mijzelf telefonisch.
Het ergste vind ik nu dat mijn bank niet is behandeld, het gaat mij nog niet eens om de centen die ik wel of niet moet betalen 40 euro per zit. Zelf denk ik dat ik niet de enigste ben met dit probleem graag zou ik van meerdere mensen willen weten of ze dit herkennen.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)