KPN 50,- Pakketkorting en internetdeals - Misleidend
Geplaatst: 27 mar 2006 12:42
Eind december in Primafoon Utrecht een compleet pakket aangevraagd met Internetplusbellen, en digitale TV. Deze voor eind december aangevraagd omdat ze een goede aanbieding hadden (ondermeer 50,- pakketkorting en eerste maand gratis). omdat ik na 2 maanden nog niks had ontvangen maar eens gebeld met de klantenservice. Na 5 keer te zijn doorverbonden kreeg ik te horen dat de 50,- zonder bericht gestort zou worden en dat de 34,95 met mijn eerste factuur verrekend zou worden. Na 2 weken niks ontvangen dus maar weer gebeld. Krijg ik doodleuk te horen dat het niet geldt voor internetplusbellen en TV! Het enige wat ze konden doen was een klacht indienen. Heb ik dus ook gedaan omdat de 50,- tijdens het gesprek in de primafoon winkel genoemd is maar omdat ik nu internetplusbellen heb (i.p.v. ADSL en een gewone lijn) geldt het niet. (is me toen ook niet verteld dat het bellen over internet was en niet zomaar gewoon een pakketbenaming.
Tevens geldt de eerste maand gratis niet omdat dit via internet is. En waarom dan altijd een doorverwijzing naar KPN.com of de primafoon winkels?
Zijn er meer mensen die zich hierdoor bedrogen voelen?
Tevens geldt de eerste maand gratis niet omdat dit via internet is. En waarom dan altijd een doorverwijzing naar KPN.com of de primafoon winkels?
Zijn er meer mensen die zich hierdoor bedrogen voelen?