laatste week maart, deed het toestel opeens helemaal niets meer. zelfs als je m in de oplader stak, bleef het scherm effen zwart. ik had hem gekocht bij de phonehouse, dus ik ging er mee terug, waarbij het toestel weggestuurd werd voor reparatie. er werd nog gevraagt: mevrouw is het toestel nat geworden of gevallen? maar omdat dit niet het geval was, werd het toestel gewoon opgestuurd. na een dag of 5 werd ik gebelt dat ik mijn toestel weer kon komen ophalen. ik probeerde hem in de winkel aan te zetten, maar hij deed nog steeds helemaal niets. dus ik zei: hij doet het nog steeds niet, waarop de verkoper zij: "sorry mevrouw, het is waterschade ik snapte er niets van! mijn toestel was NIET nat geworden, ik paste er heel erg goed op.
toen ging ik wat surfen op internet en blijkt dat ongeloooofelijk veel mensen last hebben van waterschade op hun samsung telefoon.
ik heb dit toestel nog maar een maand of 5, en er zit een jaar garantie op, MAAR NIET OP WATERSCHADE.
ik ga morgen de rechtsbijstandverzekering opbellen, want ik heb op andere forums al gelezen dat hun het wel voor elkaar krijgen om OF je telefoon gerepareerd te krijgen, OF geld terug.
mijn vraag: wiens schuld is het nou eigenlijk?
- samsung vanwege het slechte, NIET waterdichte materiaal
- the phone house, dat die niet gerepareerde toestellen weer in ontvangst nemen
hoe dan ook, ik blijf volhouden tot ik of een nieuwe , gelijkwaardige telefoon heb, of mijn geld terug.