ik ben
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
ik heb tot opheden nog steeds niets ontvangen dagelijks hang ik met de de belatingdienst aan de telefoon zo ook vandaag.
ze vertelde me dat ze nooit een formulier hadden ontvangen ik plofte bijna uit elkaar. Ik heb maar een wao uitkering van 800 euro ik netto per maand 0ngeveer 300 euro om van te leven ik heb 2 kinderen die wel bij hun moeder wonen maar graag in de weekende bij komen maar ik moet ze teleurstellen ik heb er geen geld meer voor dat doet pijn heel veel pijn ik moet nu weer papieren invullen en dan duurt het tussen de 6 a 8 weken eer ik een bericht krijg over de toeslag voor de gezondheidszorg.
Ik ben ernstig ziek en moet binnen kort een zware long operatie ondergaan maar ik weet niet of ik me nog langer kan verzekeren.
ik zit minimaal 3 a 4 keer per week in het ziekenhuis voor mijn trombose longembolien ziek bloed en ga zo maar door.
daarom wil ik een oproep plaatsen.
iedereen die problemen heeft met de toeslagenwet maak een vuist een potlood kan je breken maar 20 potloden gaat niet dus als we met z'n alle opstaan voor actie kunnen we misschien iets bereiken
voor eventuele reacties kunnen jullie me altijd mailen elke mail zal ik doorsturen naar de betreffende instanties mensen sta op en laten de gedupeerde er met z'n alle wat aan gaan doen .
een goed loge voor de belastingdienst zou moeten zijn
MAKKELIJKER KUNNEN WE HET NIET MAKEN MOEILIJKER WEL
e mail adres [email protected]
groetje rene van haarlem