Eind maart heb ik een reis bij Shoestring.nl geboekt naar Costa Rica, Panama en
Nicaragua. Heelrijk eindelijk na 9 jaar weer eens echt ver op reis!
Vol enthousiasme heb ik met mijn reispartner via de site van shoestring de reis met vertrek 26- 05 geboekt. Een week later kreeg ik de rekening, die ik gelijk netjes heb betaald en heb weggelegd in de kast. Want zo ben ik wel, gelijk maar alles betalen
Twee weken later krijg ik de reisbescheiden opgestuurd waarin staat dat ik om 07.00 mij moet melden op schiphol. MAAR OP 28-4!!!
Gelijk gebeld dat de boekingsdatum dus niet klopt! Dat de vertrek datum dus 26-05 moet zijn. Niet dus! In het online reserveringssysteem staan de data vlak onder elkaar. Ik heb op de verkeerde datumgeklikt,welke trouwens verder in het hele reserveringsgebeuren ook niet meer wordt genoemd.
Stom van mij, ik had volgens shoestring beter moeten opletten. :S
Helaas voor mij de reis is al over ruim een week ipv over een maand, ik zit er aan vast. Ik de papieren checken en inderdaad op de rekening staat de datum in april vermeld, Dom dom dom! Maar nadat ik de reis heb geboekt heb ik nooit een bevestigingsmail ontvangen, ik ben veel te goed gelovig. *zucht*
Nu moet ik, na ruim 1,5 week wachten voor antwoord, omdat de reis een week voor vertrek is (reis annuleren binnen 2 weken voor vertrek is 100%), de gehele reissom betalen! Gelukkig kunnen ze de ticket nog net omboeken (extra kosten 91 euro) Wat rest is voor mij een extra uitgave van 707 euro, voor een reis die al druk aan de gang is. Daar gaat al mijn spaargeld. Coulance, service of gastvriendelijkheid kennen ze niet bij Shoestring, betalen en wel binnen drie dagen!
En ik ga nog wel op reis de 26e mei, als ik nou alles annuleerde ok en administratie kosten, tuurlijk das normaal dat je dat betaald, maar alle kosten betalen?
Wat een domper, reserveren via internet? Nooit weer! En naar mijn geld kan ik fluiten.
Kevin Kamperman
Enschede