Pagina 1 van 1
KPN prepaid
Geplaatst: 04 mei 2006 20:46
door fenneken oo3
Ik heb sinds 3 weken via KPN een Sagem myX1-2 met natuurlijk een
KPN prepaid kaart. Het toestel geeft na 4 keer overgaan de voicemail
aan, soms is het niet mogelijk binnen deze 4 keer de telefoon aan te nemen. Ik heb van alles binnen het menu geprobeerd maar niet gelukt
wie heeft een oplossing.
Re: KPN prepaid
Geplaatst: 04 mei 2006 22:02
door Lieske1958
Bel de support-lijn, staat achter in je boekje. (In Amsteram dacht ik)
Of bel KPN. Soms heeft de provider een code om je voice-mail te blokkeren.
Succes, Lieske
Re: KPN prepaid
Geplaatst: 04 mei 2006 22:31
door karr-2
Na 4 keer overgaan naar de voicemail is volgens mij een instelling van het toestel zelf of de provider. Kijk in het instructieboekje of bel de helpdesk voor meer informatie.
Re: KPN prepaid
Geplaatst: 04 mei 2006 22:42
door AnnePanne
voicemail helemaal uitzetten is 12339 bellen
hem weer aan zetten is 12331
Re: KPN prepaid
Geplaatst: 13 mei 2006 20:07
door RSt
Bij abonnement werkt het maar of het ook bij prepaid werkt dat is ff uitproberen!!!
**61*1233
uw tiencijferig mobiele nummer
*11*
het aantal seconden: 5, 10, 15, 20, 25 of 30
# gevolgd door de zendtoets
Dit alles is te vinden op de site van KPN,
Groeten RSt
Re: KPN prepaid
Geplaatst: 14 mei 2006 01:44
door ricola044
toets op je sagem 12339 in enje voicemail word uitgeschakeld.
groetjes Marian (medewerkster van primafoon)
Re: KPN prepaid
Geplaatst: 14 mei 2006 10:52
door blaat
Je kunt ook gewoon de rinkeltijd verlengen. Dan gaat het toestel langer over voordat ie naar de voicemail springt