Bol.com adverteert bij de digitale spiegelreflex camara dat je een gratis geheugenkaart krijgt. Prijs camara ruim 800 euro !
Bij levering zat er geen geheugenkaart bij. Het heeft bijna 4 weken geduurd voordat ik reactie op mijn klacht kreeg (omdat ik zelf gereclameerd heb), en kreeg te horen dat ik bij Canon moest zijn, omdat het geen actie van hen betrof. Dit is niet door Bol gecommuniceerd. Volgens Canon moet er een code op de doos zitten, die er NIET op zit. Bol claimt dus dat je een gratis kaart krijgt, maar levert vervolgens niet de daarvoor bedoelde code mee. Voor mij is dit grove nalatigheid en misleiding van je klanten !
Wie heeft hier meer ervaring mee ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BOL.Com
Re: BOL.Com
Als het een actie is van Canon moet je daar wezen en niet bij BOL.com.
Re: BOL.Com
Alleen moet Bol de spullen hiervoor leveren, en dat doen ze dus niet.
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48
Re: BOL.Com
bol.com is de verkopende partij dus die moet zorgen dat hun zaakjes in orde zijn, beetje goedkoop om iemand naar Canon door te verwijzen!
Re: BOL.Com
Wat waren de voorwaarden die erbij zaten?
Re: BOL.Com
Ik heb gisteren alsnog de Card van Bol gekregen, klasse dus.
Zaak is wat mij betreft gesloten.
Zaak is wat mij betreft gesloten.
Re: BOL.Com
Netjes opgelost dus. Kunnen een hoop bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.