Pagina 1 van 1

BOL.Com

Geplaatst: 16 mei 2006 15:45
door Monique07
Bol.com adverteert bij de digitale spiegelreflex camara dat je een gratis geheugenkaart krijgt. Prijs camara ruim 800 euro !
Bij levering zat er geen geheugenkaart bij. Het heeft bijna 4 weken geduurd voordat ik reactie op mijn klacht kreeg (omdat ik zelf gereclameerd heb), en kreeg te horen dat ik bij Canon moest zijn, omdat het geen actie van hen betrof. Dit is niet door Bol gecommuniceerd. Volgens Canon moet er een code op de doos zitten, die er NIET op zit. Bol claimt dus dat je een gratis kaart krijgt, maar levert vervolgens niet de daarvoor bedoelde code mee. Voor mij is dit grove nalatigheid en misleiding van je klanten !
Wie heeft hier meer ervaring mee ?

Re: BOL.Com

Geplaatst: 16 mei 2006 16:00
door Dilbert29
Als het een actie is van Canon moet je daar wezen en niet bij BOL.com.

Re: BOL.Com

Geplaatst: 16 mei 2006 19:20
door Monique07
Alleen moet Bol de spullen hiervoor leveren, en dat doen ze dus niet.

Re: BOL.Com

Geplaatst: 16 mei 2006 20:02
door Martin1976
bol.com is de verkopende partij dus die moet zorgen dat hun zaakjes in orde zijn, beetje goedkoop om iemand naar Canon door te verwijzen!

Re: BOL.Com

Geplaatst: 17 mei 2006 09:58
door tienepien
Wat waren de voorwaarden die erbij zaten?

Re: BOL.Com

Geplaatst: 21 mei 2006 08:42
door Monique07
Ik heb gisteren alsnog de Card van Bol gekregen, klasse dus.
Zaak is wat mij betreft gesloten.

Re: BOL.Com

Geplaatst: 15 aug 2006 17:22
door Jansen46
Netjes opgelost dus. Kunnen een hoop bedrijven nog een voorbeeld aan nemen.