Nu kregen wij een brief van het reisburo dat er een brandstof-toeslag van 10 euro per persoon bij komt en dat de vlucht met inter airlines gaat gebeuren schijnbaar?....Bij navraag reisburo blijkt dat TUI zomaar veranderd is van vliegmaatschappij, omdat er zowat niemand meer naar Turkije op vakantie wilt.De geplande 5 vluchten op 15 Augustus naar Antalya zijn er maar 2 geworden.Op die dag gaan alleen Inter Airlines en Transavia....
Het reisburo van TUI wist ook van niets en ook niet dat er iets veranderd was met de vliegmaatschappij.Bij navraag bij Hollandinternational door het reisburo kwam naar voren dat ze daar niet aankunnnen beginnen ivm het vele werk eraan om klanten te informeren(hoe bedoel je klantvriendelijk).
Na veel bellen met het reisburo kwam door ons naar voren dat het te veel betaalde 16 euro per persoon voor de nederlandse vliegtuigmaatschappij terug geboekt moet worden....naar veel vijven en zessen krijg ik schijnbaar de 86 euro nu terug!.Maar nog steeds ben ik niet blij met die turkse vliegtuig gebeuren
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Nu lees ik bij de ANVR dat ik geen brandstoftoeslag hoef te betalen wanneer het een Nederlandse vliegmaatschappij zou wezen!.Maar door het geintje van TUI nu dus wel...ook hier ben ik kwaad over, maar het reisburo vind het allemaal wel goed zo..want ze hebben gedaan wat ze konden voor mij.
Kort en bondig:
Ik ben boos
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Met de turk kom ik de volgende ochtend om 4 uur in het hotel aan in Turkije..Behalve dat je gebroken bent(kinderen ook natuurlijk), ben je een hele geboekte dag kwijt door die onmogelijke vliegtijden van de turken.
Ik heb juist bij TUI geboekt om dat ze betrouwbaar moesten wezen en speciaal omdat ze hun eigen vliegtuigen bezitten.In dit alles ben ik diep teleurgesteld voordat ik op vakantie ga en ruim 4000 euro betaald en nu al ergenis.Wat kan je doen tegen zo'n onbetrouwbareorganisatie als deze?.Moet je dan de L*L wezen omdat haast niemand meer naar Turkije op vakantie gaat....ik ga denk ik ook niet meer heen en zeker niet met TUI of Holland-international, stelletje boeven.
Wie weet raad of heeft ook zoiets?.
Groet Boze vakantieman.