voor de rest van me familie vulde hij het ook in en die kregen netjes in mei al bericht van de belastingdienst.wij daar in tegen hoorde maar niks.tot ik zelf een brief kreeg met de mededeling dat mijn aangifte niet was aangekomen of ingedient.er hing me een minimale boete van 1000 euro boven me hooft.er stond ook in kreeg geen uitstel meer en ik moest binnen 10 dagen na dag tekening alsnog reageren met indienen.nu wisten wij zeker dat we het wel allang al ingedient hebben,ik gebeld naar belasting.die mevr was volgens mij nog niet helemaal wakker....en alles ging zeer traag en behulpzaam was verre tezoeken.ik zei we hebben wel ingedient ik heb zelfs kopietjes van die aangifte uit geprint.staat 20 febr 2006 op vermeld.nou jammer dan,is niet aan gekomen daar....
nu moet je weer een molen in terwijl we wel optijd waren!!!!
nu informeerde ik zo in me directe omgeving,ik ken nu al 12 mensen die ook zo een brief hebben ontvangen en nu vraag ik me toch wel af ligt de fout nu niet bij de belasting dienst??
wat kan je er nu aan doen??
we hebben inmiddels wel opnieuw onze aangifte ingedient,maar ik vind het een onredelijke manier en niet eerlijk.